Stoppet med p-piller:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.067 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. oktober 2009

trunte24

Hej Allesammen.

Min kæreste og jeg er for et stykke tid siden, blevet enige om at stoppe med pillerne, så vi kan få en lille en.

Efter, at jeg stoppede med pillerne, og mens sluttede, har jeg haft det som om jeg er ægløsning hele tiden. Tror nu ikke jeg har haft det endnu, så skulle den i hvert fald ligge meget tidligt.

Tænkte, at der på denne side, måtte være andre der har prøvet at stoppe med pillerne, og, at i måske kunne fortælle mig om det er normalt, at have det sådan her?

Håber der er nogle der kan hjælpe mig

Mvh Trunte24

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg kan hilse og sige at jeg har haft det på præcis sammen måde da jeg holdt pause med p-piler / p-ring. det er helt normalt, og jo mindre du tænker over det jo hurtigere kommer din cyklus i gang - den er nemlig meget påvirkelig af stress

Men held og lykke med projektet!!

Kh
Rosa

Anmeld

1. oktober 2009

trunte24

Hej Rosa.

Tak for svaret.

Jeg mindes også før at have hørt om, dette. Men det der undre mig, er bare, at for ca. 1 år siden, gik jeg 2 måneder uden p-piller, af en anden årsag, og der var der ikke noget at mærke, og mens kom som den plejede begge gange.

Men det kan være det er fordi kroppen underbevidst ved, det er for at blive gravid, at jeg er stoppe denne gang!!?? Så jeg må prøve at tænke på noget andet......Det er bare ikke så nemt som det lyder

hilsen Trunte24

Anmeld

1. oktober 2009

lunde

hej.   hvis du er i tvivl om hvornår du har ægløsning, kan man få en ægløsnings test.   det brugte jeg, da jeg stoppede med min p-ring.   jeg stoppede med p-ringen, i midten af november måned, og d 23 december havde jeg ægløsning ifølge testen, og plingeling, d 5 januar, tog jeg en positiv gravidettest..
d 20 september 06, fik jeg den dejligeste datter ved kejsersnit.

Anmeld

1. oktober 2009

trunte24

Hej lunde.

Tak for svaret.

Jeg troede ikke jeg var i tvivl om hvornår jeg har ægløsning, for er en af den, der altid har kunnet mærke det. Men jeg ved ikke om det kan ændre sig efter brug af p-piller.

Det betyder vel ikke så meget med den præcise ægløsning, hvis bare man hygger nok .

Men igår, da vi hyggede, var det som om, han ramte min livmoder, hvis han kom for langt ind( ja, undskyld mig...hihi)Det gjorde ret ondt. Det har jeg aldrig prøvet før. er der nogle der ved hvad det kan skyldes??

mvh Trunte24

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.