Alene til fredagsbar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
13 svar
18 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. september 2016

Anonym trådstarter

Hej  

Har måske et ret fjollet spørgsmål. Jeg har nu gået på mit studie i et år, og har aldrig været til deres fredagsbar. Og kender faktisk heller ikke rigtig nogen. Jeg har været meget optaget af mit barn, så der har ikke været tid til studiegrupper, hyggesnak osv. Og meget er jo også selvstudie, samt forskellige hold /mennesker ved alle fag. Samtidig er jeg også rimelig genert... 

Men nu har jeg virkelig lyst til at komme mere ud. Min kæreste har sine venner og fester. Og så føler jeg at jeg må komme afsted selv, og ikke blive ved med at pive over jeg bare er fanget hjemme, savner at have venner, fest osv  Så må han sidde med barnet  

Nåh, men min veninde, som også går på uni med mig, kan nok ikke i morgen, hun er alenemor til en lille en. Jeg ved virkelig ikke om jeg har mod på at tage afsted alene, et sted jeg ikke kender, til folk der kender hinanden og hygger sig sammen. Ville I kunne? Har I prøvet det? Altså at finde modet når man ikke helt har noget, hihi. Ved godt det er nemt for nogen.. Hvad kan man sige til sig selv for at give sig selv et spark bagi? Undskyld det blev så langt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2016

modesty

Anonym skriver:

Hej  

Har måske et ret fjollet spørgsmål. Jeg har nu gået på mit studie i et år, og har aldrig været til deres fredagsbar. Og kender faktisk heller ikke rigtig nogen. Jeg har været meget optaget af mit barn, så der har ikke været tid til studiegrupper, hyggesnak osv. Og meget er jo også selvstudie, samt forskellige hold /mennesker ved alle fag. Samtidig er jeg også rimelig genert... 

Men nu har jeg virkelig lyst til at komme mere ud. Min kæreste har sine venner og fester. Og så føler jeg at jeg må komme afsted selv, og ikke blive ved med at pive over jeg bare er fanget hjemme, savner at have venner, fest osv  Så må han sidde med barnet  

Nåh, men min veninde, som også går på uni med mig, kan nok ikke i morgen, hun er alenemor til en lille en. Jeg ved virkelig ikke om jeg har mod på at tage afsted alene, et sted jeg ikke kender, til folk der kender hinanden og hygger sig sammen. Ville I kunne? Har I prøvet det? Altså at finde modet når man ikke helt har noget, hihi. Ved godt det er nemt for nogen.. Hvad kan man sige til sig selv for at give sig selv et spark bagi? Undskyld det blev så langt

Jeg synes det er super sejt at du rykker på at få et socialt liv. Det giver god energi, både til dig selv og til parforholdet. 

Kender du SLET ikke nogen? Eller kommer der nogen som du har snakket lidt med før?

Anmeld Citér

8. september 2016

Lisbeth1985

Du skal helt sikkert nok komme til at hygge dig - hop ud i det :-)

Anmeld Citér

8. september 2016

Bshizzle

Jeg syntes bare du skulle prøve at ta springet og ta til Fredags-bar 

Du bestemmer jo selv om du vil gå efter 5 min eller par timer efter 

Du kan jo hurtigt falde i snak med nogle hvis du gir det chancen.

Anmeld Citér

9. september 2016

Anonym trådstarter

Tak skal I have 

Der er måske nogle ansigter jeg vil kunne genkende, nogle jeg har haft bare lidt kontakt med. Det er dog ikke sikkert de er der. Men det er jo bare om at prøve. Og det er jo helt rigtigt, at jeg altid kan gå igen hvis det ikke lige går helt så godt. 

Men det var sødt af jer, tak for støtten. Jeg er næsten helt sikker på jeg tager afsted i aften 

Anmeld Citér

9. september 2016

modesty

Anonym skriver:

Tak skal I have 

Der er måske nogle ansigter jeg vil kunne genkende, nogle jeg har haft bare lidt kontakt med. Det er dog ikke sikkert de er der. Men det er jo bare om at prøve. Og det er jo helt rigtigt, at jeg altid kan gå igen hvis det ikke lige går helt så godt. 

Men det var sødt af jer, tak for støtten. Jeg er næsten helt sikker på jeg tager afsted i aften 

Anmeld Citér

9. september 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Tak skal I have 

Stil dig oppe ved baren, der kommer man hurtigt i snak med mange  ps, hvor er du sej 

Anmeld Citér

9. september 2016

Kay

Anonym skriver:

Hej  

Du har jo egentlig taget de store skridt, og indset hvad der skal til... Nu skal du bare tage et lille hop og så er du der  ved godt det lille hop er det sværeste men hvad har du at miste? 

Hellere fortryde det du gjorde end at fortryde det su aldrig fik gjort 

Anmeld Citér

9. september 2016

Lisbeth1985

Nu er jeg spændt på at høre om du kom afsted? :-)

Anmeld Citér

10. september 2016

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Nu er jeg spændt på at høre om du kom afsted? :-)

Hehe, det gjorde jeg. Og det var faktisk rigtig hyggeligt. Fandt aldrig nogle jeg kendte, der var en masse nye folk. Men fik snakket og drukket med dem i stedet for  Det hjalp helt sikkert at I alle var så opmuntrende. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.