Hej
Har måske et ret fjollet spørgsmål. Jeg har nu gået på mit studie i et år, og har aldrig været til deres fredagsbar. Og kender faktisk heller ikke rigtig nogen. Jeg har været meget optaget af mit barn, så der har ikke været tid til studiegrupper, hyggesnak osv. Og meget er jo også selvstudie, samt forskellige hold /mennesker ved alle fag. Samtidig er jeg også rimelig genert...
Men nu har jeg virkelig lyst til at komme mere ud. Min kæreste har sine venner og fester. Og så føler jeg at jeg må komme afsted selv, og ikke blive ved med at pive over jeg bare er fanget hjemme, savner at have venner, fest osv Så må han sidde med barnet
Nåh, men min veninde, som også går på uni med mig, kan nok ikke i morgen, hun er alenemor til en lille en. Jeg ved virkelig ikke om jeg har mod på at tage afsted alene, et sted jeg ikke kender, til folk der kender hinanden og hygger sig sammen. Ville I kunne? Har I prøvet det? Altså at finde modet når man ikke helt har noget, hihi. Ved godt det er nemt for nogen.. Hvad kan man sige til sig selv for at give sig selv et spark bagi? Undskyld det blev så langt
Anmeld
Citér