Hvor langt er jeg? Hvis jeg er gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

255 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. september 2016

Anonym trådstarter

Min fyr og jeg havde sex d 7/8 med gummi som desværre sprang. Få dage efter fik jeg min mens og tænkte ikk videre over det. Min cyklus plejer at ligge på 26-29 dage men har stadig ikk fået min mens og da jeg så så tråden omkring risikoen for graviditet selvom mens kommer få dage efter bliver jeg nu nervøs for om jeg hører til den lille statistik. 

Men hvis jeg nu skulle være ble et gravid den aften. Hvornår skal jeg så teste og hvor langt er jeg? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Min fyr og jeg havde sex d 7/8 med gummi som desværre sprang. Få dage efter fik jeg min mens og tænkte ikk videre over det. Min cyklus plejer at ligge på 26-29 dage men har stadig ikk fået min mens og da jeg så så tråden omkring risikoen for graviditet selvom mens kommer få dage efter bliver jeg nu nervøs for om jeg hører til den lille statistik. 

Men hvis jeg nu skulle være ble et gravid den aften. Hvornår skal jeg så teste og hvor langt er jeg? 

Du kan jo sagtens teste nu, da du er gået over tid.

Anmeld Citér

8. september 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Du kan jo sagtens teste nu, da du er gået over tid.

Okay det var jeg bare meget i tvivl om nu når min mens kom få dage efter samlejet. 

Anmeld Citér

9. september 2016

Anonym trådstarter

Argh jeg bliver sindsyg snart! Stadig ingen tegn på hverken graviditet eller mens på vej udover noget oppustethed. 

Jeg er nu gået 4 dage over tid og jeg har testet igår som var negativ. Testede med apotekets som kan registreret op til 4 dage før forventet mens. 

Har aldrig oplevet at den var så meget forsinket andet end da jeg ventede min søn! 

Godt nok frustrerende at det ikke bare kommer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.