Sex under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

788 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. september 2016

Anonym trådstarter

Hvordan har jeres mænd og ikke mindst i haft det angående sex under graviditeten? I starten af min graviditet var sex intet problem og vi havde mere sex end før jeg blev gravid. Nu har vi ikke været sammen i et par uger efterhånden. Jeg tog en snak med ham i dag og han har ikke lyst.. Det er jeg selvfølgelig ked af at høre. Derfor søger jeg inspiration og forslag til hvordan man ellers kan være intime sammen? Kom gerne med alle slags bud og også gerne erfaringer hvis i har stået i samme situation. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2016

EnNyVerden

Hvor langt er du henne? 

Jeg er nu i uge 26 med første barn, så har jo ikke så meget erfaring - men indtil nu har lysten og aktiviteten været uændret fra begge sider... 

Mht intimitet så synes jeg det giver rigtig meget at sove og putte nøgne... Det gør vi hver nat - og det er virkelig en dejlig måde at være tætte!    Tungekys kan også anbefales - men det er min kæreste kun til i mindre doser...

Anmeld Citér

7. september 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hvordan har jeres mænd og ikke mindst i haft det angående sex under graviditeten? I starten af min graviditet var sex intet problem og vi havde mere sex end før jeg blev gravid. Nu har vi ikke været sammen i et par uger efterhånden. Jeg tog en snak med ham i dag og han har ikke lyst.. Det er jeg selvfølgelig ked af at høre. Derfor søger jeg inspiration og forslag til hvordan man ellers kan være intime sammen? Kom gerne med alle slags bud og også gerne erfaringer hvis i har stået i samme situation. 

Jeg følger lige med på sidelinjen da jeg står med samme problematik. Jeg fik en plukkeve da han legede med mig sidste gang, og det fik ham til at miste lysten

Anmeld Citér

7. september 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg havde sex sidste gang med mit barns far da jeg var omkring 30. uge. Så blev maven for stor og det var akavet og direkte psykisk ubehageligt for os begge to. 

Anmeld Citér

7. september 2016

JeanMckinley

Vi havde sex helt indtil jeg fødte. Gik 4 dage over termin. Ingen problemer der :b og så igen 9 dage efter fødsel. 

Men vi har også begge et meget højt sex-drive  

-I kan jo stadig lave alt det der ikke involverer penetrationen.  Ellers er der jo nusse og putte

Anmeld Citér

7. september 2016

Anonym

Tja, det enormt forskelligt. Min mand synes jeg er lækker som gravid/ikke gravid. Vi havde sex 3 dage før bebse kom jeg vejede 31 kg mere end normalt. Både ham og jeg var "ligeglade" med maven.

Anmeld Citér

7. september 2016

LineBL

Jeg har overhovedet ikke lyst til sex imens jeg er gravid. Før jeg blev gravid havde jeg lyst konstant. Det første trimester var jeg sygemeldt fordi jeg kastede så meget op, så der sagde det ligesom sig selv. Nu er min mave så stor at jeg faktisk synes sex er ubehageligt. Både undervejs men også bagefter hvor jeg får tonsvis af plukveer. Min mand havde ikke så stor et sex drive før jeg blev gravid, men det har han godt nok nu. Jeg har lidt ondt af ham. For jeg har virkelig ikke lyst. Vi har da sex, men det kan slet ikke samlingens med hvordan det var før 

Anmeld Citér

7. september 2016

Tystys14

Her blev der hygget fra start til slut i graviditeterne.  Absolut ingen ændring i lyst, hos mig eller manden. 

Anmeld Citér

7. september 2016

Anonym

Her blev der hygget fra start til slut i graviditeterne.  Absolut ingen ændring i lyst, hos mig eller manden. 

Men har du nogen forslag eller inspiration til hvordan man så ellers kan være sammen? 

Vh. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.