Baby doppler - anglesound

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
7 svar
3 synes godt om
7. september 2016

MomToBe-2017

hej skønne tøser 

jeg er idag 11+3 og min mand og jeg har besluttede os for at købe en doppler, så vi kan høre baby's lille hjerte engang imellem.

jeg har allerede været til en del tidlige scanninger da vi før har mistet en del gange, og nervøsiteten er derfor rigtig stor. Der går som regel lige omkring to uger efter en scanning, så begynder nervøsiteten at melde sig igen. Så derfor tænkte vi at en doppler ville være rigtig god i vores situation. 

Men vil selvfølgelig gerne lige høre om nogle her inde har lidt erfaringer med det.

om i kan anbefale et bestemt mærke som er rigtig godt.

og ja generelt bare jeres oplevelse med en doppler.?

håber at nogle kan hjælpe

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2016

AnoMom

Hendedenskøre skriver:

hej skønne tøser 

jeg er idag 11+3 og min mand og jeg har besluttede os for at købe en doppler, så vi kan høre baby's lille hjerte engang imellem.

jeg har allerede været til en del tidlige scanninger da vi før har mistet en del gange, og nervøsiteten er derfor rigtig stor. Der går som regel lige omkring to uger efter en scanning, så begynder nervøsiteten at melde sig igen. Så derfor tænkte vi at en doppler ville være rigtig god i vores situation. 

Men vil selvfølgelig gerne lige høre om nogle her inde har lidt erfaringer med det.

Jeg vil fraråde den på det kraftigste. Specielt når du er så nervøs i forvejen. 

Hvis du en aften sidder nervøs og skal bruge den og ikke kan finde hjertelyden fordi det ikke er det nemmeste i verden så vil du øge din nervøsitet endnu mere og stresse dig selv meget. selv jordmødre som er uddannede kan have svært ved det skal du tænke på. 

Så slap hellere af, nyd graviditeten og se frem til en god Nf scanning lige om et par uger. 

Anmeld Citér

7. september 2016

MomToBe-2017

AnoMom skriver:

Jeg vil fraråde den på det kraftigste. Specielt når du er så nervøs i forvejen. 

Hvis du en aften sidder nervøs og skal bruge den og ikke kan finde hjertelyden fordi det ikke er det nemmeste i verden så vil du øge din nervøsitet endnu mere og stresse dig selv meget. selv jordmødre som er uddannede kan have svært ved det skal du tænke på. 

Så slap hellere af, nyd graviditeten og se frem til en god Nf scanning lige om et par uger. 

Hej AnoMoms 

tusind tak for din svar, jeg har dog været inde og læse en hel del om de her doppler, og ved derfor godt at det kan være svært at finde hjertelyden, og at man i perioder efter at have hørt hjertelyd måske kan have svært ved at finde den igen. 

Vi har dog stadig besluttet at vi gerne vil prøve det - for så længe at jeg ved at jeg har muligheden for at prøve igen efter en uge eller to så er jeg sikker på at det kan berolige mig - syntes det er en bedre løsning for os en at rende til privat jordemoder i tide og utide, samtidig er det os ret så dyrt i længden. Men jeg prøver så vidt muligt at slappe af og nyde min graviditet, og ja så skal jeg til nakkefoldsscanning i næste uge, så det bliver spændende.

Anmeld Citér

7. september 2016

AnoMom

Hendedenskøre skriver:

Hej AnoMoms 

tusind tak for din svar, jeg har dog været inde og læse en hel del om de her doppler, og ved derfor godt at det kan være svært at finde hjertelyden, og at man i perioder efter at have hørt hjertelyd måske kan have svært ved at finde den igen. 

Vi har dog stadig besluttet at vi gerne vil prøve det - for så længe at jeg ved at jeg har muligheden for at prøve igen efter en uge eller to så er jeg sikker på at det kan berolige mig - syntes det er en bedre løsning for os en at rende til privat jordemoder i tide og utide, samtidig er det os ret så dyrt i længden. Men jeg prøver så vidt muligt at slappe af og nyde min graviditet, og ja så skal jeg til nakkefoldsscanning i næste uge, så det bliver spændende.

Okay. Så længe du ihvertfald er meget obs på hvor svært det kan være at finde hjertelyden og du føler det er rette løsning for jer. Så ønsker jeg held og lykke 

Anmeld Citér

7. september 2016

grinny

Har ingen erfaring men vil bare også lige tilføje at du virkelig skal være helt sikker på, at du ville kunne klare det psykisk hvis du ikke kan finde hjertelyden.

Har selv mistet en dreng i uge 39 og er gravid igen nu (33+) og jeg har med vilje ikke købt en for vil ikke kunne klare det psykisk hvis jeg lige pludselig ikke kan finde hende - men kender alt for godt til nervøsiteten imellem skanningerne 

Hvis du vælger at du alligevel vil have en har jeg hørt godt om AngelSound 

Anmeld Citér

7. september 2016

mija

Jeg har været utrolig glad for min! Den har virkelig givet mig tryghed i starten af graviditeten! Men som der også er skrevet, så skal man også være forberdt på at hjertelyden kan være svær at finde en gang i mellem, især i de tidlige måneder.. Jeg kunne bruge meget tid på at lede efter den, men når den så var fundet, var det virkelig også bare fantastisk..

Har forresten en angelsound  

Anmeld Citér

7. september 2016

WantingBaby2012

MomToBe-2017 skriver:

hej skønne tøser 

Jeg er selv 11+4 idag og har siden ca uge 10 kunnet finde hjertelyd. Det er ikke altid nemt, men man skal bare have tålmodighed og flytte lidt rundt på den og evt trykke lidt ned i maven. (Og husk, at når du ikke er længere henne, er det lige ved trussekanten du skal lede - og ikke maven som man nok kunne tro ;-)) men det ved du sikkert godt :-) 

jeg har en angelsound og jeg brugte den rigtig meget i min første graviditet. Den gav så meget tryghed. Og bruger den nu også i min 2. graviditet. :-)  

Held og lykke. 

Anmeld Citér

2. maj 2017

Jackpot19

Jeg har lige modtaget min og er så glad for den, er 8+3 og det kan være meget svært at finde det ikke hurtige hjerte men tålmodighed så skal det nok gå ❤️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.