Hvor meget eller hvor lidt hår fjerner du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.586 visninger
19 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. september 2016

Anonym trådstarter

hvor meget fjerner i hår både dig og din partner og hvor gamle er i.

Mener både under arme, ben og forneden.

Hvad bruger i barbering eller voks.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg barberer under armene og en sjælden gang på benene. - Jeg har meget lidt hår på benene, så det er kun når de bliver for lange at jeg lige giver dem en gang med skraberen. Ca 1 gang om måneden. 

Derudover barberer jeg på skamlæberne, så de er helt glatte, og trimmer håret på venusbjerget. - Så der stadig er hår, men det holdes sådan rimelig kort. 

Jeg er 22 og suuper meget single

Anmeld Citér

7. september 2016

Zelinasmor

Anonym skriver:

Barbering.

Jeg selv: under arme, ben, lår, baller, bagdel og for neden.

kæresten: forneden og så trimmer han under armene.

Begge ca 3-4 gange i ugen

Jeg er 25 han er 22

Anmeld Citér

7. september 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg fjerner alt på benene, under armene, og i skridtet. Nogle gange efterlader jeg dog en lille stribe på venusbjerget, men oftest ryger det hele. Jeg er 29. 

Min kæreste er glatbarberet i skridtet, han er 26. 

Anmeld Citér

7. september 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Fjerner det hele. Jeg hader hår på kroppen. Det eneste der får lov at blive er hovedet. 

Min partner fjerner alt på bollerne men trimmer resten dernede og fjerner alt på brystkassen. Beholder selvfølgelig hår på arme, ben og hovedet. 

Jeg er 31 og han er 34 

Anmeld Citér

7. september 2016

Anonym

Jeg barbere under armene, benene og i skridtet. Dog sker det ikke så tit, at jeg barbere benene, da jeg ikke har ret meget hår der og nogle gange efterlader jeg en streg på venusbjerget. 

Min kæreste barbere sig ikke, han trimmer sit skæg når det bliver for langt. Jeg kan personligt bedst lide, når mænd har hår på kroppen. 

Jeg er 22 og han er 25  

Anmeld Citér

7. september 2016

Anonym

jeg barberer under arme, ben og intimt. Er begyndt at lade helt korte hår være på venusbjerget da jeg er begyndt at slå ud hvis jeg barberer mod hårene der, som er eneste måde jeg kan få det helt glat på. Overvejer at begynde på voksning i stedet, synes bare det er så dyrt. Jeg er 26

min kæreste barberer sig intimt, helt glat - og på hovedet . hår på brystet (der er ikke vildt meget, men lige nok til at det er mandigt) under arme og på ben lader han stå. Han er 35 - og pisse lækker 

☺️

Anmeld Citér

7. september 2016

Anonym

Jeg fjerner alt, med barbering  

Min mand klipper forneden når det bliver for langt, eller jeg klipper det for ham  mænd skal have hår!

Anmeld Citér

7. september 2016

Anonym

Barbere mig under armene 

ellers lader jeg Alt vokse som jeg er skabt - dog om sommeren vokser jeg ben hvis solen skinner 

Anmeld Citér

7. september 2016

Anonym

Jeg barberer under arme, ben og fjerner alt dernede og i røven. Jeg forbinder det ikke med småbørn, som ofte bliver debatteret. Jeg elsker at være glat og føler mig mere sexet og er mere følsom ved berøring. 

Min mand er ligeledes glat dernede og jeg elsker det. Min eksmand havde hår og det brød jeg mig absolut ikke om. Udover det, trimmer han hår under armene. Og barberer skæg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.