Dating sider?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.665 visninger
10 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. september 2016

Anonym trådstarter

Ja, hvad er jeres erfaringer med dating sider?

Kender I nogle sådan nogenlunde seriøse sider hvor alt ikke går op i dickpics og løs sex?

Evt nogle der er orienteret specielt mod single forældre?

Og hvis det er betalingssites, er de så pengene værd?

Hilsen en utroligt skruk mor, der snart er træt af at være single

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2016

Anonym

Anonym skriver:

Ja, hvad er jeres erfaringer med dating sider?

Kender I nogle sådan nogenlunde seriøse sider hvor alt ikke går op i dickpics og løs sex?

Evt nogle der er orienteret specielt mod single forældre?

Og hvis det er betalingssites, er de så pengene værd?

Hilsen en utroligt skruk mor, der snart er træt af at være single

Jeg har været på mange dating sites efterhånden. Men finder aldrig hvad jeg søger de steder da de fyrer/mænd der er der er for gamle og ikke lige min type af udseende. 

Oprettede i stedet en profil på scor.dk for sjov skyld og mødte en fantastisk fyr der igennem. 6 mdr efter ses vi stadig og har et fantastisk sexliv og kemi mellem os. Så selvom det er meget sex præget derinde så er der også muligheder

Anmeld Citér

6. september 2016

Rauw

Har mødt mange skønne gutter gennem scor. Og gennem fb's single og singleforælder grupper. og så har jeg været på dating.dk- det er dyrt og virkelig useriøst hvis man er ung fordi alle derinde er gamle eller bare søger sex synes jeg. 

Anmeld Citér

6. september 2016

Bshizzle

Jeg er ikke single (heldigvis.. Dur ik til at være alene) 

Men har da veninder/venner som er single.. 

De har god erfaring med FB grupper som hedder noget med Singel xxxxxx? (Her ved jeg så ik lige hvad de hedder præcis) 

Men en hurtig søgning på FB så går du vel ik galt 

Scor.dk har jeg engang været på i mine unge Singel dage, og GUD hvor er det useriøst... 

Anmeld Citér

6. september 2016

Anonym

Jeg mødte min mand gennem scor.dk 

Sorter de værste freaks fra derinde, og så har du faktisk et ganske fornuftigt sortiment at vælge mellem. 

Anmeld Citér

7. september 2016

Camilze

Der er eksempelvis partnermedniveau.dk, hjertebanken.dk (utrolig søde og dejlige mennesker).. Ironisk nok fandt jeg min kæreste, og faren til min datter på hot.dk  Det rene kødmarked, men man kan åbenbart finde små guldkorn der inde 

Anmeld Citér

7. september 2016

Mor11

Profilbillede for Mor11

Nu siger jeg noget som du aldrig vil tro på 

men tinder! Jep! Du læste rigtigt 

jeg har altså skrevet med og mødt en del rigtig gode fyre der ikke bare søger sex! Nogen er blevet til gode venner og en er jeg faldet pladask for for nyligt Selvfølglig er der også nogen der kun vil knalde, men dem spotter man hurtigt, hvis de ikke ligefrem selv skriver det direkte i deres profiltekst. Men de er vidst på alle datingsites. 

Tinder er bare nemt og gratis  

Anmeld Citér

18. oktober 2016

Anonym

Tinder, helt klart  Det er nemt og gratis, og jeg har mødt rigtig mange søde mænd derinde, der absolut ikke kun var interesseret i sex. En god ide er at starte med at spørge manden hvad han søger... langt de fleste jeg har skrevet med derinde søgte noget seriøst, og på den måde kan du hurtigt få sorteret de andre fra 

Jeg har også været på dating, men det synes jeg er vildt useriøst, så det vil jeg ikke anbefale. På ingen måde pengene værd. 

Som en anden skriver er der også rigtig mange single grupper på facebook, ofte delt op i landsdel. Der er både grupper hvor målet er at finde en date, og så er der netværksgrupper hvor der ofte bliver lavet en masse arrangementer man kan melde sig til. På den måde lærer man nogle nye mennesker at kende, og altså også en potentiel ny kæreste 

Anmeld Citér

26. november 2020

MarieWi

Det kommer lidt an på en persons alder. Hvis man er +44  link slettet måske værd at prøve. Men hvis man er meget ung, så er tinder nok fint. Prøv f.eks. at gå efter profiler, hvor personen har gjort noget ud af sin profil, ved f.eks. at skrive en tekst. 

Anmeld Citér

26. november 2020

Anonym

Det kommer lidt an på 

Du svarer på en tråd fra 2016??

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.