qp og miamaja

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. oktober 2009

mariamiss6

Jeg har lagt mærke til at i (ligesom mig) ofte er på efter midnat..... Hvordan kan det være, at i først kommer på, på denne tid af døgnet....?

Jeg selv er bare en tumpe til at komme i seng, jeg nyder stilheden når alle andre er gået i seng, og så er mest konstruktiv her om aften og natten...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

malou

Hold da op jeg ville dø langsomt hvis jeg først skulle i seng efter midnat. Jeg er mega træt kl 21 og hvis vi ikke går i seng der... så zzzz.zzzz...zzz.z.z.z jeg på sofaen kort tid efter......

knus malou

Anmeld

1. oktober 2009

Lise

Tror jeg kan svare på Miamajas vejne - fordi hun bor i Californien, så når klokken er midnat her, er det eftermiddag dér

Anmeld

1. oktober 2009

mariamiss6

Lise skriver:

Tror jeg kan svare på Miamajas vejne - fordi hun bor i Californien, så når klokken er midnat her, er det eftermiddag dér

Tænkte nok det var sådan noget med hende, menjeg synes jo bare at hun også var på på andre tidspunkter af døgnet....

Anmeld

1. oktober 2009

Vingummien

malou skriver:

Hold da op jeg ville dø langsomt hvis jeg først skulle i seng efter midnat. Jeg er mega træt kl 21 og hvis vi ikke går i seng der... så zzzz.zzzz...zzz.z.z.z jeg på sofaen kort tid efter......

knus malou

Kan ikke blive mere enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.