Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Jeg har bare fået en fantastisk leder på mit arbejde...
Jeg har lige kigget hvordan min arbejdsplan er de næste 16 uger og han har bare lavet en arbejdsplan der er næsten 100% det jeg havde bedt om i forhold til at få familien til at passe sammen 

jeg kommer til kun at have en lukkevagt om ugen uanset ugenummeret og alle mine andre vagter starter og slutter på samme tid (næsten) alle dagene...
men de enkelte dage hvor det rykker med 15 minutter er for mig intet når jeg tænker på det arbejde der har været bag at lave den plan så perfekt til mig...
får helt dårlig samvittighed over at jeg søger et andet sted for at komme af med den (for mig psykisk) lange og hårde transporttid det er hver dag...
er ikke sikkert jeg finder et andet sted så holder tæt med de planer så længe som muligt for jeg er jo glad for at være hvor jeg er sådan som det er nu...
min nye leder har også lovet at når jeg kommer tilbage fra skole og ferie, så er der en plan for hvornår jeg skal hvad, så jeg (forhåbentligt) når alle de dele af min uddannelse jeg stadig mangler...
Den tidligere leder brugte mig nemlig bare som belejlig arbejdskraft så jeg har kun stået som salgsassistent i et helt år hvor jeg burde have både skåret og lavet mad i køkkenet...
Så vi(min nye leder og jeg) håber at vi kan nå at rette op og sørge for at jeg får nok viden så jeg kan bruge min uddannelse rigtigt bagefter....
Anmeld
Citér