Det var så snart den barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2016

Mullesmith

I har ret, jeg kan kun gemme det hvis jeg får et af de jobs jeg har søgt. Så nu krydser jeg bare fingre for at jeg får et job. Kan ikke afmelde dagplejepladsen nu nemlig, da det skal være min. En måned inden opstart, så har ik engang mulighed for at holde de 14 ugers barsel mere! nu bliver jeg vare straffet fordi jeg gerne vil ud og arbejde igen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2016

Loa

Mullesmith skriver:

I har ret, jeg kan kun gemme det hvis jeg får et af de jobs jeg har søgt. Så nu krydser jeg bare fingre for at jeg får et job. Kan ikke afmelde dagplejepladsen nu nemlig, da det skal være min. En måned inden opstart, så har ik engang mulighed for at holde de 14 ugers barsel mere! nu bliver jeg vare straffet fordi jeg gerne vil ud og arbejde igen 

Øv for djævlen da  

Er sgu da irriterende 

Anmeld Citér

10. september 2016

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Jeg tænker, om I mon kan tage imod pladsen (betale for den), men at du stadig holder barsel? Så kan I altid tage en langsom indkøring og have nogle korte dage, indtil din barsel slutter. Eller kan far tage forældreorlov? Kan den gemmes til ham? 

Anmeld Citér

10. september 2016

Mullesmith

Loa skriver:

Øv for djævlen da  

Er sgu da irriterende 

Yay kontaktede dagplejen og de var så flinke at sige jeg godt kunne afmelde pladsen og de skal nok holde den til mig indtil jeg får er job eller at barslen slutter  hvor heldig kan man være...

Anmeld Citér

10. september 2016

Loa

Mullesmith skriver:

Yay kontaktede dagplejen og de var så flinke at sige jeg godt kunne afmelde pladsen og de skal nok holde den til mig indtil jeg får er job eller at barslen slutter  hvor heldig kan man være...

Ej hvor fedt!! 

Så du tager resten af barsel i træk så?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.