Hvornår skal jeg teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.326 visninger
44 svar
1 synes godt om
5. september 2016

Anonym trådstarter

Håber nogen kan hjælpe. 

Jeg havde en positiv æl test i går og vi sexede forleden og idag. Så tænker at sexe  igen i morgen. 

Men hvornår skal jeg så tage en g-test? Har slet ikke styr på hvornår og hvorfor.

første mens dag var 8/8. (Pletblødning) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria

Om 14 dage - altså 14 dage efter ægløsning. 

Anmeld Citér

5. september 2016

Anonym trådstarter

Astoria skriver:

Om 14 dage - altså 14 dage efter ægløsning. 

Ej ja. Hvor er jeg dog tosset. Det vidste jeg da godt. 

Smider lige er billede med af de teste jeg har taget de sidste dage. Den nederste er fra i eftermiddag. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. september 2016

Anonym trådstarter

Ved godt ingen er 100% positive. Men jeg tænker at nu når den sidste er blevet svagere så har jeg vel haft æl? 

Anmeld Citér

5. september 2016

Pianisten

Anonym skriver:

Ved godt ingen er 100% positive. Men jeg tænker at nu når den sidste er blevet svagere så har jeg vel haft æl? 

At de varierer i styrke siger intet om hvorvidt du har haft ÆL eller ej. Jeg er selv typen der går gennem en cyklus med skiftevis kraftige og aftagende streger. Stregen SKAL være ligeså kraftig som den anden for at være positiv Du skriver også at du har haft mens 8/8 sidste gang - så hvis du har en "normal" cyklus burde du jo have haft ÆL for 10-12 dage siden, tænker jeg? 

Anmeld Citér

5. september 2016

Anonym trådstarter

Pianisten skriver:

At de varierer i styrke siger intet om hvorvidt du har haft ÆL eller ej. Jeg er selv typen der går gennem en cyklus med skiftevis kraftige og aftagende streger. Stregen SKAL være ligeså kraftig som den anden for at være positiv Du skriver også at du har haft mens 8/8 sidste gang - så hvis du har en "normal" cyklus burde du jo have haft ÆL for 10-12 dage siden, tænker jeg? 

Jeg begyndte at pletbløde den 8/8.

8/8-16 - stop 12/8-16. (Pletblødning)
16/8-16. (Pletblødning) 
30/8-16. Pletblødning)

sådan har min "mens været denne gang" 

så jeg er optimistisk. 

Anmeld Citér

5. september 2016

Anonym trådstarter

Og så skal det lige siges at min sidste mens før den 8/8 var den 2/6. 

Anmeld Citér

5. september 2016

Mullesmith

Lidt uregelmæssig mens, men derfor kan du jo sagtens være gravid. Lidt svært at regne ud, når der kun er plerblødning. Men håber den er der

Anmeld Citér

5. september 2016

Anonym trådstarter

Mullesmith skriver:

Lidt uregelmæssig mens, men derfor kan du jo sagtens være gravid. Lidt svært at regne ud, når der kun er plerblødning. Men håber den er der

Tak jeg håber. Jeg er optimistisk ihvertfald. 

Kunne være så fantastisk. 

Anmeld Citér

5. september 2016

Mullesmith

Anonym skriver:

Ej ja. Hvor er jeg dog tosset. Det vidste jeg da godt. 

Smider lige er billede med af de teste jeg har taget de sidste dage. Den nederste er fra i eftermiddag. 

Har du overvejet om du måske allerede er gravid? Når du kun har haft pletblødninger? Og at dine ægløsningsteste er sådan næsten positive hele tiden?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.