Scanning efter ægløsning hvad kan man se?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

210 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. september 2016

Anonym trådstarter

Jeg skal til en scanning i morgen fordi jeg har haft smerter lige siden en MA. Så kom jeg til at tænke på om man kan se på en scanning hvis jeg har haft ægløsning?  Hvis jeg er gravid så er jeg ca. 2+5 i morgen. Ved godt man ikke kan se ægget så tidligt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2016

esioul

Anonym skriver:

Jeg skal til en scanning i morgen fordi jeg har haft smerter lige siden en MA. Så kom jeg til at tænke på om man kan se på en scanning hvis jeg har haft ægløsning?  Hvis jeg er gravid så er jeg ca. 2+5 i morgen. Ved godt man ikke kan se ægget så tidligt. 

Hos hos mig kunne de. Det var noget med noget væske  

Anmeld Citér

5. september 2016

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Hos hos mig kunne de. Det var noget med noget væske  

Hvor langt var du henne der ? eller hvor mange dage efter var det efter ægløsningen ? 

Anmeld Citér

5. september 2016

Kløver

I dagene efter kan se der har været en ægløsning bla noget med væske og nogle tomme follikelsække hvis jeg  husker rigtigt. 

Når mens tiden nærmer sig kan de nogle gange se den tykke slimhinde og om slimhinden er mere tyk end ved mens, så ser de om den ser gravid ud, det kunne det på et tidspunkt se ved mig og endte også i graviditet(mener det var ved min nr 2) 

Anmeld Citér

5. september 2016

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

I dagene efter kan se der har været en ægløsning bla noget med væske og nogle tomme follikelsække hvis jeg  husker rigtigt. 

Når mens tiden nærmer sig kan de nogle gange se den tykke slimhinde og om slimhinden er mere tyk end ved mens, så ser de om den ser gravid ud, det kunne det på et tidspunkt se ved mig og endte også i graviditet(mener det var ved min nr 2) 

Tak for svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.