Troldemommi skriver:
Jeg har ingen erfaring med Revalideringer, men da jeg læste til Socialrådgiver var der et par stykker på mit hold der var på revalidering, på dem lød det til at de kun fik en chance for at få en uddannelse på Revalidering, om det er lavet om kan jeg ikke sige.
Men hvis man kan, så skal din sag vel starte forfra, dit helbred er jo også blevet værre, så i princippet er det en ny sag, men ved du hvad du så kunne tænke dig, hvis jeg var din sagsbehandler ville jeg ihvertfald se noget interesse for et nyt fag, som samtidig er noget du vil kunne klare med dine problematikker
Må jeg have lov til at spørge hvad der har ændret sig så meget så du ikke vil være socialrådgiver mere? 4 semester er da et af de mest spændende semestre i hele studiet, men er det fordi du ikke vil ud og vise hvad du kan i det virkelige liv?
Sidder helt og drømmer mig tilbage til studietiden nu, ejj hvor var det fedt 

Held og lykke
Jeg ved det faktisk ikke, jeg kan bare mærke at jeg overhovedet ikke brænder for faget mere, som i slet ikke og i og med jeg har så mange smerter og er på morfin konstant, hvilket også gør mig mega træt, magter jeg bare ikke ret meget og slet ikke "diskussioner" med borgere dagen lang, og børn der bare har taget al, al, al for meget skade.
Det skriftelige i jobbet er en stor udfordring for min skade, som gør jeg er langt over anbefalet dosis i morfin, hvilket også har sine bivirkninger med sig.
Jeg havde virkelig glædet mig til 4. semester, og jeg er også i en rigtig go afdeling, men selve jobbet siger mig intet mere
Jeg skal til læge idag, da hun i fredags satte mig over på depotmorfin, og hun ville se om det havde bedre effekt, det kan jeg så konkludere at det har det slet ikke
(vant til 8-10 morfinpiller plus ibumetin dagligt)