Træklodser med Navn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.056 visninger
5 svar
1 synes godt om
5. september 2016

Bshizzle

Hey. 

Jeg har brug for lidt hjælp/råd 

Jeg har fået den (tosset?) ide og bruge nogle rester fra min mands hobby projekter. 

Jeg har simpelhen samlet træklodser, slebet dem fine og malet nogle i div farver.. 

Min ide var at jeg ville skrive Bogstaver på dem.. Men nu er jeg da helt i tvivl hvordan!! 

Jeg har malet dem med akryl farver, og havde tænkt mig at tegne med sprittusch (Vedlagt billede) og derefter en slags lak (så det holder bedre - da det kun er til pynt). 

Men min mand mener jeg skal male bogstaverne med akryl osse 

Jeg er bare bange for at det blir svært og ikke helt så nemt at tegne bogstaver med en pensel 

Hvad havde i gjort ?? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Bshizzle skriver:

Hey. 

Jeg har brug for lidt hjælp/råd 

Jeg har fået den (tosset?) ide og bruge nogle rester fra min mands hobby projekter. 

Jeg har simpelhen samlet træklodser, slebet dem fine og malet nogle i div farver.. 

Min ide var at jeg ville skrive Bogstaver på dem.. Men nu er jeg da helt i tvivl hvordan!! 

Jeg har malet dem med akryl farver, og havde tænkt mig at tegne med sprittusch (Vedlagt billede) og derefter en slags lak (så det holder bedre - da det kun er til pynt). 

Men min mand mener jeg skal male bogstaverne med akryl osse 

Jeg er bare bange for at det blir svært og ikke helt så nemt at tegne bogstaver med en pensel 

Hvad havde i gjort ?? 

Jeg ville male dem med akryl også

lav skabeloner som kan "tåle" malingen og så bare kør penslen over 

hvor er de fine

Anmeld Citér

5. september 2016

Bshizzle

SDD skriver:

Jeg ville male dem med akryl også

lav skabeloner som kan "tåle" malingen og så bare kør penslen over 

hvor er de fine

Jeg har desværre kun den skabelon du kan se. 

Men prøver og kaste mig ud i begge projekter (prøver lige på en plade ligende først) 

Ja, jeg håber osse de blir fine 

Tanken er at de lyserøde (da min søn ik lige er til lyserød) skal være til en gave.. 

Anmeld Citér

5. september 2016

Kay

Bshizzle skriver:

Jeg har desværre kun den skabelon du kan se. 

Men prøver og kaste mig ud i begge projekter (prøver lige på en plade ligende først) 

Ja, jeg håber osse de blir fine 

Tanken er at de lyserøde (da min søn ik lige er til lyserød) skal være til en gave.. 

Du kan evt lave en skabelon på et stykke tykt karton eller på laminering plastik ? 

Anmeld Citér

5. september 2016

Bshizzle

Det blev altså med tusch 

Det blev noget værre rod med pap, akrylmaling og i fri hånd 

Nu er jeg bare i tvivl om hvordan de andre bogstaver på de andre sider skal stå.. 

Evt nogle der har ligende klodser eller bare ABC klodser hvor jeg kan se hvordan de vender? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. september 2016

Bshizzle

... Eller som måske bare har et forslag? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.