Hvad tror i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2016

Bb2015

Synes jeg kan ane en svag streg. Krydser fingre for at den er der! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2016

Anonym trådstarter

Michfich skriver:

Synes jeg kan ane en svag streg. Krydser fingre for at den er der! 

mange tak. prøver at tage en mere i morgen tidlig. det kunne være så skønt hvis den endelig er der. 

men tør godt nok ikke tro på noget. men hvor er det dejligt så mange af jer kan se den.

Anmeld Citér

5. september 2016

MissTas

Anonym skriver:

den er også svær at se.. jeg var selv i tvivl om jeg var ved at blive skør. den er lidt tydeligere i virkeligheden.. så må vi se om den udvikler sig. men tør bestemt ikke tro på noget..

Ta en ny test i morgen og læg ind

Anmeld Citér

5. september 2016

pb2017

Anonym skriver:

Hvad tror i? Kunne der være noget under opsejling?

Jeg kan også godt ane en streg 

Står i næsten samme situation som dig! Jeg har ligeledes fået et par meget, meget svage teste, hvor jeg er meget i tvivl - men har super ømme bryster og en følelse af, at denne gang er den der  Men tør slet ikke tro noget endnu, vi har prøvet i et år 

Jeg håber sådan, at din test er positiv og der gemmer sig en lille spire i din mave 

Anmeld Citér

6. september 2016

Anonym trådstarter

pb2016 skriver:

Står i næsten samme situation som dig! Jeg har ligeledes fået et par meget, meget svage teste, hvor jeg er meget i tvivl - men har super ømme bryster og en følelse af, at denne gang er den der  Men tør slet ikke tro noget endnu, vi har prøvet i et år 

Jeg håber sådan, at din test er positiv og der gemmer sig en lille spire i din mave 

Det er bare en forfærdelig situation at stå i når man virkelig ønsker det. Hvornår skal du teste?

Jeg har også rigtig ømme bryster, humørsvingninger og så har jeg haft ondt i maven on and off. 

Men jeg tror slet ikke på noget som helst med denne test. Har lidt den med at nu har den været negativ de sidste 2 år, hvorfor så ikke nu?

håber rigtig meget for dig at lykken er med dig denne gang!

Anmeld Citér

6. september 2016

Anonym trådstarter

pb2016 skriver:

Har dine streger udviklet sig så? Og hvor langt er du henne?

det er bare en rigtig øv situation at stå i, når man virkelig ønsker det. Jeg tror slet ikke på noget med denne test. Jeg har lidt den der med, at nu har den været negativ i 2 år, hvorfor så ikke nu? 

Håber endelig lykken tilsmiler dig! 

Anmeld Citér

6. september 2016

Anonym trådstarter

Sådan ser den ud i dag. Ved stadig ikke hvad jeg skal tro. Prøver igen sidst på ugen. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

6. september 2016

Anonym trådstarter

Det her er også taget indenfor tid. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

6. september 2016

MissTas

Anonym skriver:

Det her er også taget indenfor tid. 

Kan stadig intet se  men håber da for jer at den er god nok 

Anmeld Citér

6. september 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Kan stadig intet se  men håber da for jer at den er god nok 

Jeg forventer bestemt ingenting. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.