Pludselig vægtøgning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
1 svar
1 synes godt om
4. september 2016

Mor til F

Hej piger 

Vil gerne høre om der er andre,som har oplevet det samme som jeg.

Vi er igang med PB2 herhjemme og indtil videre sker der ikke en disse 

De sidste 3 døgn er min vægt steget ca 1 kg og det sidder bare godt fast. Prøvede mest for sjov at veje mig om morgenen idag, samt hver gang efter at have spist for at se hvordan min vægt ændrede sig. Efter at have spist en halv Chia bolle med pålæg steg vægten med 400 g -synes det er vildt!

Er pt på cyklus dag 19 og har idag haft en smerte i venstre side af underlivet - måske æl?  Tog dog en ÆL test igår morges som var FULDSTÆNDIG NEGATIV. Man kunne ikke engang ane streg nummer 2.

Samtidig eg enormt oppustet og føler at mit tøj strammer og er ubehageligt at have på.

Ih altså kvindekroppen er til tider ret så mærkværdig.

Andre der har oplevet noget lignende.?

Håber snart der sker noget - er på 9. cyklus nu og ved at overveje en pause fra projektet for ikke at blive skør. Manden synes bare vi skal forsætte - det sker jo nok før eller siden, siger han.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2016

Zelinasmor

Mor til Freia <3 skriver:

Hej piger 

Vil gerne høre om der er andre,som har oplevet det samme som jeg.

Vi er igang med PB2 herhjemme og indtil videre sker der ikke en disse 

De sidste 3 døgn er min vægt steget ca 1 kg og det sidder bare godt fast. Prøvede mest for sjov at veje mig om morgenen idag, samt hver gang efter at have spist for at se hvordan min vægt ændrede sig. Efter at have spist en halv Chia bolle med pålæg steg vægten med 400 g -synes det er vildt!

Er pt på cyklus dag 19 og har idag haft en smerte i venstre side af underlivet - måske æl?  Tog dog en ÆL test igår morges som var FULDSTÆNDIG NEGATIV. Man kunne ikke engang ane streg nummer 2.

Samtidig eg enormt oppustet og føler at mit tøj strammer og er ubehageligt at have på.

Ih altså kvindekroppen er til tider ret så mærkværdig.

Andre der har oplevet noget lignende.?

Håber snart der sker noget - er på 9. cyklus nu og ved at overveje en pause fra projektet for ikke at blive skør. Manden synes bare vi skal forsætte - det sker jo nok før eller siden, siger han.

Din Væskebalance ændre sig hver eneste dag, så 1kg kan du slet ikke bruge til noget. Det er ikke unormalt at ens vægt svinget 1-2 kg i ugen. At du spiser en halv bolle med pålæg og det øger vægten 400 gram, det hænger også sammen med at når du indtager kulhydrater så optager du væske. 1g ren kulhydrat optager ca 7g væske i kroppen. Så det passer ganske fint. Tror du skal prøve at slappe af og ikke psyke dig selv. Jeg forstår at du er utålmodig og frustreret over ventetiden, men det hjælper ingen steder at stresse over det. Tværtimod. Held og lykke med det hele.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.