Slette eller blokere på Facebook?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. september 2016

Anonym trådstarter

Jeg er/har været venner med min svigerfar og hans kone på Facebook, men af respekt for min mand og hans ønske om at de ikke længere skal være en del af vores liv, har jeg fjernet dem som venner, men nu er jeg blevet i tvivl - er det nok til at de ikke kan følge med i hvad der nu bliver uploadet af/med os?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2016

alenemor42

Kommer an på hvilke indstillinger du har for hvor meget folk kan se når de ikke er venner med dig

Anmeld Citér

4. september 2016

AJ14

Anonym skriver:

Jeg er/har været venner med min svigerfar og hans kone på Facebook, men af respekt for min mand og hans ønske om at de ikke længere skal være en del af vores liv, har jeg fjernet dem som venner, men nu er jeg blevet i tvivl - er det nok til at de ikke kan følge med i hvad der nu bliver uploadet af/med os?

Ville nok blokere for en sikkerheds skyld. De kan jo se hvis der er nogen af jeres fælles venner/familie der bliver tagget på de samme billeder og opdateringer som jer. Eller I blev tagget/kommenterer et opslag. Også gennemgå dine privat indstillinger generelt så dine venners venner ikke kan se dine opslag, når dine venner liker dem.

Anmeld Citér

4. september 2016

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Kommer an på hvilke indstillinger du har for hvor meget folk kan se når de ikke er venner med dig

Hvis jeg ligger noget op, så sætter jeg det altid til kun at være mine venner der kan se det.

Jeg har ingen fælles venner med hverken min svigerfar eller hans kone (udover hinanden og min mand)

Anmeld Citér

4. september 2016

Anonym trådstarter

AJ14 skriver:

Ville nok blokere for en sikkerheds skyld. De kan jo se hvis der er nogen af jeres fælles venner/familie der bliver tagget på de samme billeder og opdateringer som jer. Eller I blev tagget/kommenterer et opslag. Også gennemgå dine privat indstillinger generelt så dine venners venner ikke kan se dine opslag, når dine venner liker dem.

Vi har ingen fælles venner

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.