Det er heller ikke rigtig en løsning da hun hader at køre i tog/bus og er for lang til klapvognen, så hun ville ikke få mulighed for at sove til middag. - Far har hende hjemme hos sine forældre lidt uden for Herning, når de ses, netop for at undgå at hun skal den lange vej med tog/bus. Det ville være et helvede for alle involdverede. Derudover har jeg heller ikke 500 kr ekstra til tog tur/retur, medmindre jeg skal gældssætte mig endnu mere, og det er ikke synderligt tillokkende. Havde økonomi og transport og alt det ikke været et issue havde jeg ikke tøvet et sekundt med at tage derover så de kunne være sammen oftere.
kan godt se problemet 
ved ikke om i bare har en mundtlig aftale eller om i har aftale igennem statsamtet.
men jeg taler af erfaring, vores første aftele var mundtlig, vi blev uvenner og sagen endte i statsamtet, her hedder det sig at begge forældre skal deles ligeligt om transporten.
det håber jeg selvfølgelig ikke sker for jer 
men vær der for hende og kram hende ekstra meget, lav evt. et fotoalbum med billeder af hende og far, som i kan kigge i sammen, eller lav en aftale om at hun kan ringe og sige godnat eller godmorgen til ham, måske ikke hver dag, men hver anden, evt via Skype 
Herhjemme havde datteren en periode, da hun var 2-3 år, hvor hun bare var rigtig ked hver gang hun skulle sige farvel til far, men efterhånden gik det lettere og lettere.
nu er hun 10 og har selv ønsket at hun kun vil ned til hendes far hver 3. weekend 
Anmeld
Citér