Blodprøven der kiksede..... :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2009

Skouboe

Kommer lige til at læse igen.. det er på en afdeling de har prøvet at tage prøverne. Det skal du ikke finde dig i - bed om at få dem taget i laboratoriet, hvor de ikke laver andet end at tage blodprøver... de er altså MEGET bedre til det.

Sådan et lab har de ihvertfald på riget, så mon ikke OUH også har...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Nu sidder jeg sgu' og kommer til at vræle Karina................det bringer så mange minder op, fra Ida's indlæggelse. Hvor er det bare synd, for lille Nikoline. Næste gang kunne i ringe på lab. først, og bede om at få en "mesterstikker".

I sommer skulle Ida ha' taget blodprøver, efter vi var udskrevet. Da vi kom til lab. stod der også 2 laboranter...........den ene under oplæring, skulle det vise sig. Da hende novicen stak anden gang, kom hendes kollega, som holdt Ida's arm........til at fnise. Jeg kiggede koldt på hende, og spurgte hende hvad det morsomme lige var??? Om det var det, at min lille baby græd som besat, eller noget andet??? Jeg var ildrød i hovedet af raseri, og der kom garanteret røg ud af min næse.
Tredje gang der blev stukket, ramte de, og fik deres prøver...................men hold kæft, hvor en oplevelse. Den kunne vi godt have været foruden, set i lyset af alt det Ida havde været igennem under indlæggelsen.

Knus Mette

ej chokkerende. Håber godt nok hun blev flov

Anmeld

1. oktober 2009

Skouboe

1. oktober 2009

Barbamama

Åh.... Hvor jeg føler med jer... Det er SÅ hårdt når det gør ondt på ens barn... Jeg har lige fået Carla vaccineret og jeg græd for jeg kunne slet ikke have det. Kan forestille mig hvor hårdt det har været at hun skulle igennem det.JEg synes det er FLOT at I har sagt stop for det kan være svært at gøre overfor læger (son jo normalt ved hvad de gør....) Håber ikke det bliver lige så slemt hvis I skal igennem det igen...

Anmeld

1. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

Skouboe skriver:

http://www.ouh.dk/wm210730

det var præcis på den afd. vi var ude og fik denne oplevelse :0(

Anmeld

1. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Åh.... Hvor jeg føler med jer... Det er SÅ hårdt når det gør ondt på ens barn... Jeg har lige fået Carla vaccineret og jeg græd for jeg kunne slet ikke have det. Kan forestille mig hvor hårdt det har været at hun skulle igennem det.JEg synes det er FLOT at I har sagt stop for det kan være svært at gøre overfor læger (son jo normalt ved hvad de gør....) Håber ikke det bliver lige så slemt hvis I skal igennem det igen...

tak søde.... ja evt. skal vi igennem det igen... øv

Anmeld

2. oktober 2009

Barbamama

ka-ri-na skriver:

tak søde.... ja evt. skal vi igennem det igen... øv

Det er sgu ikke sjovt.... Bare de dog kunne gøre det på en anden måde. Men ja 5 glas.... Det er meget....

Anmeld

2. oktober 2009

TbCp

Øv øv øv.... stakkels lille pige

Det kan ikke lade sig gøre at smørre Emla på hvis i skal afsted igen?

Anmeld

2. oktober 2009

Skouboe

ka-ri-na skriver:

det var præcis på den afd. vi var ude og fik denne oplevelse :0(

Så find den stramme mine frem næste gang og sig til dem at du vil have en der er vant til babyer, da hun er svær at stikke og de får lige præcist 2 forsøg til at tappe blodet... så stopper festen.

Fortæl dem om din dårlige oplevelse sidste gang og stil krav - det tager de ikke skade af...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.