Er der håb endnu eller er jeg ved at tabe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. september 2016

Anonym trådstarter

Åh sik jeg ikke er ved at miste.. 

Der er lidt lyserådt på papir når jeg tøre mig..  Det start lidt igår så stoppet det igen og nu her er der lidt igen

Vi så den lille i uge 8 med fin hjerte blink og er nu i uge 12 skal til nf torsdag.. 

Håber ikke der er noget galt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2016

CC79

Pyha ved hvordan du har det. Har selv lige været til akutskanning igår pga pludselig blødning. Var fuldstændigt overbevist om det var det. Men babyen havde det fint derinde, er i 11 uge. Har også haft to mindre pletblødninger i anden graviditet hvor babyen havde det ganske fint. Men har også oplevet at miste i i en graviditet hvor det blødte så det er så svært at sige noget entydigt om. 20% af graviditeter er der blødninger i uden det har betydning men igen man bliver så bange for det blod og det er jo heller ik til at sige hvad det betyder. Hvad med graviditetssymptomer? Har du det? Vagtlægen sagde til mig igår at er det kun lidt blod ska man ta den med ro og se dt an men hvis det bløder meget ska man kigges på.

Anmeld Citér

4. september 2016

Kattha

Anonym skriver:

Der er lidt lyserådt på papir når jeg tøre mig..  Det start lidt igår så stoppet det igen og nu her er der lidt igen

Vi så den lille i uge 8 med fin hjerte blink og er nu i uge 12 skal til nf torsdag.. 

Det kan jeg jo selvfølgelig ikke vide. Vil bare sige, at jeg selv har blødt en del hver måned i min graviditet. Det er vist ikke så ualmindeligt. Håber på det bedste for dig  

Anmeld Citér

4. september 2016

Anonym trådstarter

CC79 skriver:

Pyha ved hvordan du har det. Har selv lige været til akutskanning igår pga pludselig blødning. Var fuldstændigt overbevist om det var det. Men babyen havde det fint derinde, er i 11 uge. Har også haft to mindre pletblødninger i anden graviditet hvor babyen havde det ganske fint. Men har også oplevet at miste i i en graviditet hvor det blødte så det er så svært at sige noget entydigt om. 20% af graviditeter er der blødninger i uden det har betydning men igen man bliver så bange for det blod og det er jo heller ik til at sige hvad det betyder. Hvad med graviditetssymptomer? Har du det? Vagtlægen sagde til mig igår at er det kun lidt blod ska man ta den med ro og se dt an men hvis det bløder meget ska man kigges på.

Jamen kaster stadig op meget ondt i bryster det er helt sart lyssserød men ikke hele tiden.. 

Jeg har ikke ondt eller noget. 

Har to andre børn der har jeg ikke blødt ved dem.. 

Men min mor og mormor har blødt som alm mens igennem deres 

Anmeld Citér

4. september 2016

MissTas

Anonym skriver:

Så længe du ikke har ondt og bløder frisk (mere end bare et par små pletter) så ville jeg være ganske rolig hvis jeg var dig.. Når du er i uge 12 ville du ha smerter hvis du var ved at aborterer ..

Anmeld Citér

4. september 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Sådan endte to af minde graviditeter. Men tredje gang blødte jeg on and off i halvdelen af graviditen - men en fin dreng kom ud.

så det behøver ikke betyde noget. Prøv at holde dig i ro og ring til læge hvis du er utryg så vil lægen kunne henvise dig til scanning 

Anmeld Citér

7. september 2016

CC79

Anonym skriver:

Jamen kaster stadig op meget ondt i bryster det er helt sart lyssserød men ikke hele tiden.. 

Jeg har ikke ondt eller noget. 

Har to andre børn der har jeg ikke blødt ved dem.. 

Men min mor og mormor har blødt som alm mens igennem deres 

Jeg har heller ikke blødt i to af mine andre graviditer, men som lægen sagde til mig, så er ingen graviditeter ens.

Min mor oplevede også en massiv blødning med mig hvor hun var sikker på hun havde mistet. Det var rigtigt meget blod har hun fortalt men der skete ingenting ved det.

Så det kan altså lade sig gøre at bløde både lidt og meget uden det betyder noget, men selvfølgelig er der ingen garantier og jeg er da heller ikke helt rolig ved den blødning jeg har haft og tænker hvorfor mon det har blødt?

Men kun tiden kan vise os hvad der sker men hold nu op hvor er det ubehageligt at opleve blødninger i en graviditet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.