Andre med samme symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
18 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. september 2016

Anonym trådstarter

Hej baby.dk  

I morgen har jeg testdag, og jeg er faktisk ret spændt, fordi jeg i dag har haft mens smerter, ondt i lændet og hyppige wc besøg (tisset en del gange, haft afføring 3 gange, hvor jeg plejer kun at ha 1 gang dagligt), har også rundet kvalme (så slemt at jeg sku bruge køresyge armbånd) og stik/jag/krampe i underlivet..

er så spændt, håber på 2 streger :-)

Andre med samme symptomer? Eller måske nogle der oplevede de symptomer og var gravide?:-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2016

Olivia33

Anonym skriver:

Hej baby.dk  

I morgen har jeg testdag, og jeg er faktisk ret spændt, fordi jeg i dag har haft mens smerter, ondt i lændet og hyppige wc besøg (tisset en del gange, haft afføring 3 gange, hvor jeg plejer kun at ha 1 gang dagligt), har også rundet kvalme (så slemt at jeg sku bruge køresyge armbånd) og stik/jag/krampe i underlivet..

er så spændt, håber på 2 streger :-)

Andre med samme symptomer? Eller måske nogle der oplevede de symptomer og var gravide?:-)

Jeg har selv mange af de samme symptomer og føler at jeg er gravid.  Men jeg må vente lidt endnu til test dagen. Håber virkelig at du er gravid. 

Anmeld Citér

4. september 2016

Anonym trådstarter

Olivia33 skriver:

Jeg har selv mange af de samme symptomer og føler at jeg er gravid.  Men jeg må vente lidt endnu til test dagen. Håber virkelig at du er gravid. 

Hvornår har du testdag?:-) 

Har lettere ubehag i underlivet til morgen, så må hellere stå op og teste håber den er der for os begge!

Anmeld Citér

4. september 2016

Camellia

4. september 2016

Anonym trådstarter

Pænt sikker på den er negativ  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. september 2016

Olivia33

Anonym skriver:

Hvornår har du testdag?:-) 

Har lettere ubehag i underlivet til morgen, så må hellere stå op og teste håber den er der for os begge!

Jeg har testdag om cirka 7 dage tror jeg. Jeg har halsbrand, træthed, hovedpine, lette smerter i underlivet en smule kvalme, min mave er oppustet og lidt hård mave har alle symptomer og føler mig virkelig gravid men ved ikke hvad jeg skal. Tro ja jeg håber den er der for os begge to. 

Anmeld Citér

7. september 2016

Olivia33

Anonym skriver:

Pænt sikker på den er negativ  

Der er der en svag lyserød streg tror du ikke at du er gravid?? 

Anmeld Citér

7. september 2016

Anonym trådstarter

Olivia33 skriver:

Der er der en svag lyserød streg tror du ikke at du er gravid?? 

Jeg kan ikke selv se den? Må teste igen i morgen 

Anmeld Citér

7. september 2016

Anonym trådstarter

Olivia33 skriver:

Jeg har testdag om cirka 7 dage tror jeg. Jeg har halsbrand, træthed, hovedpine, lette smerter i underlivet en smule kvalme, min mave er oppustet og lidt hård mave har alle symptomer og føler mig virkelig gravid men ved ikke hvad jeg skal. Tro ja jeg håber den er der for os begge to. 

Jeg er nået til humørsvingninger, og ellers bare de samme symptomer som før.. Mere prik/stik i underlivet.. Puha 

ej du opdatere lige når du har testet, ikke?

Anmeld Citér

8. september 2016

Olivia33

Anonym skriver:

Jeg er nået til humørsvingninger, og ellers bare de samme symptomer som før.. Mere prik/stik i underlivet.. Puha 

ej du opdatere lige når du har testet, ikke?

Jeg harbejder testet idag hvis jeg har talt rigtigt så er jeg 3+0 idag min test er svag positiv jeg skal nok kigge et billede ind. Så kan du også videre det. Og du burde købe en High sensitive test må kan den måle den smule mængde HCG der er deri. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.