Hvordan er det nu lige....? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
5 svar
4 synes godt om
3. september 2016

1977

Profilbillede for 1977

Jeg er babysitter for mine dejlige nevøer i aften. Og lillemand på 9 mdr blev puttet som vanligt kl 18.30 Men sover han...? Øh nej. Han holder den fedeste fest. Snakker og hygger som var han til sit første halbal  Hvordan er det lige man gør? Det er mange år siden jeg har puttet en baby  fif? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2016

Carina:-)

Der er vel ikke så meget at gøre. 

Her ville jeg tage ham op . Synes 18.30 er tidligt med tanke på at han nok også har sovet til middag  så enten lader du ham ligge eller også tager du ham op.

Anmeld Citér

3. september 2016

migxher

Sådan er min søn også hvis andre passer ham. Så vil han ikke sove til almindelig tid.

Tag ham op og med ind  stuen, så bliver han nok snart træt hold øje med træthedstegnene, blanke og lidt røde øjne, gaber og gnider sig i øjne og øre osv. 

Anmeld Citér

3. september 2016

1977

Profilbillede for 1977

Tak piger  han er lige faldet i søvn. Det er første gang han bliver passet, så det er forståeligt nok at han ikke vil sove. Men han græd ikke en tåre. Nu har jeg så lige puttet den store på 3 og jeg håber han sover hurtigt 

Anmeld Citér

3. september 2016

Mortilah

Min bliver 9 mdr i næste uge.. Jeg ved stadig ikke hvordan hun skal puttes udover at ammes i søvn den klarede du da godt!

Anmeld Citér

3. september 2016

1977

Profilbillede for 1977
Mortilah skriver:

Min bliver 9 mdr i næste uge.. Jeg ved stadig ikke hvordan hun skal puttes udover at ammes i søvn den klarede du da godt!

Mange tak  Han fik en flaske da jeg puttede ham. Min egen er 10 år, så jeg er ude af træning  Den store sov med det samme. Og det er ellers ham forældrene forudså problemer med 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.