Fairtail børnetøj/voksen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
7 svar
3 synes godt om
3. september 2016

B&J

nu håber jeg nogle kan give et super råd eller kender til produktet Fairtail.

Det er helt nyt for mig og håber nogle Kan fortælle mig hvordan tøjet og overtøjet er 

kæmpe krammer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2016

De3Guldklumper

B&J skriver:

Det er helt nyt for mig og håber nogle Kan fortælle mig hvordan tøjet og overtøjet er 

kæmpe krammer

Jeg har bestemt ikke været tilfreds med deres produkter. Kvaliteten er simpelthen så dårlig. 

Anmeld Citér

3. september 2016

gokkelok

Jeg har erfaret at det er rigtig god kvalitet. Jeg har prøvet almindelig hverdagstøj, regntøj og fleece. Jeg synes dog det er ret stort i størrelserne, især i bredden. 

Anmeld Citér

3. september 2016

B&J

De3Guldklumper skriver:

Jeg har bestemt ikke været tilfreds med deres produkter. Kvaliteten er simpelthen så dårlig. 

Det lyder da ikke godt 

har du prøvet flyverdragten ?

det er fordi jeg så bare lige hurtigt på det i dag og rørt lige ved flyverdragten og den virke nu super lækker og varm osv. 

Anmeld Citér

3. september 2016

B&J

gokkelok skriver:

Jeg har erfaret at det er rigtig god kvalitet. Jeg har prøvet almindelig hverdagstøj, regntøj og fleece. Jeg synes dog det er ret stort i størrelserne, især i bredden. 

Okay. Ja det er træls når man har slanke børn så ligner det jo næsten en sæk de får på.

men dejligt du ellers kan lig produktet. For ved ikke om jeg skal springe ud i det eller ej. 

Anmeld Citér

3. september 2016

De3Guldklumper

B&J skriver:

Det lyder da ikke godt 

har du prøvet flyverdragten ?

det er fordi jeg så bare lige hurtigt på det i dag og rørt lige ved flyverdragten og den virke nu super lækker og varm osv. 

Jeg har ikke prøvet deres overtøj alene af den grund at jeg var så skuffet over deres tøj. Så smider jeg hellere de penge efter noget andet. 

Anmeld Citér

3. september 2016

FruStolpe

Det er i mine øjne bare en dårlig småfolk kopi

Pasformen er dårlig og kvaliteten er det samme som hm det billigste.  

Jeg vil i hvert fald ikke bruge flere penge der...

Anmeld Citér

3. september 2016

GUSO

B&J skriver:

kæmpe krammer

Har ingen direkte erfaring med det, har kun haft kigget på det og syntes det så ud som om det var en rigtig dårlig kvalitet så købte ikke noget.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.