Sår og feber (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.529 visninger
4 svar
2 synes godt om
3. september 2016

Anonym trådstarter

Jeg opdagede det her forholdsvis store sår på min datters finger i dag. Her til aften har hun fået feber, og jeg kan ikke lide den cocktail. Jeg kan ikke huske at hun er faldet. Hun har før haft børnesår, men der var der gul skorpe på. Det er der ikke denne gang og børnesår medfører sjældent feber. Nogen der har et bud på, hvad det kan være? Kan skoldkopper fx vise sig i form af sår? (Hun har nogle røde pletter andre steder på kroppen) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2016

B&J

Anonym skriver:

Jeg opdagede det her forholdsvis store sår på min datters finger i dag. Her til aften har hun fået feber, og jeg kan ikke lide den cocktail. Jeg kan ikke huske at hun er faldet. Hun har før haft børnesår, men der var der gul skorpe på. Det er der ikke denne gang og børnesår medfører sjældent feber. Nogen der har et bud på, hvad det kan være? Kan skoldkopper fx vise sig i form af sår? (Hun har nogle røde pletter andre steder på kroppen) 

Uden jeg ved af det ligner det at fingeren har været i klemme også fordi det er samme sted på næste finger bare med et lille sår. 

Men jeg ved det ikke.

Anmeld Citér

3. september 2016

Berta

Umiddelbart tror jeg ikke at det lille sår hun har på fingeren har noget at gøre med hendes feber. Såret ser ganske fredeligt ud og der er ikke nogen tegn på infektion i det. 

Hun skal nok blive rask med begge dele.

/Berta 

Anmeld Citér

3. september 2016

Berta

Umiddelbart tror jeg ikke at det lille sår hun har på fingeren har noget at gøre med hendes feber. Såret ser ganske fredeligt ud og der er ikke nogen tegn på infektion i det. 

Hun skal nok blive rask med begge dele.

/Berta 

Anmeld Citér

3. september 2016

MissTas

Såret ser fredeligt ud.. Tænker bestemt ikke det har nogen sammenhæng.. Det ligner et ganske alm sår  

god bedring med hende

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.