dårlig lugt i entré

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. september 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Vores entré lugter rigtig dårligt.

Jeg har på fornemmelsen at det kunne være en blanding af sure tæer de sko der står, og katte urin.

Jeg har vasket gulvet med almindelig vand og sæbe efter at katten tissede der, men jeg synes stadig at lugten hænger der, og vi skal have gæster i eftermiddag. 

Jeg har en flaske Rodalon stående som vi har brugt til at ordne badekarret efter ungerne har været i bad (de har begge fodvorter) og nu ved jeg ikke om jeg evt kan vaske gulvet i en Rodalon blanding, eller hvad kan jeg gøre? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2016

Kattha

Ms.Sunshine skriver:

Jeg har på fornemmelsen at det kunne være en blanding af sure tæer de sko der står, og katte urin.

Jeg har vasket gulvet med almindelig vand og sæbe efter at katten tissede der, men jeg synes stadig at lugten hænger der, og vi skal have gæster i eftermiddag. 

Jeg har en flaske Rodalon stående som vi har brugt til at ordne badekarret efter ungerne har været i bad (de har begge fodvorter) og nu ved jeg ikke om jeg evt kan vaske gulvet i en Rodalon blanding, eller hvad kan jeg gøre? 

Åh, føler med dig, kattetis er bare noget af det værste. Vi har i sin tid brugt Rodalon, synes ikke det fjerner lugten helt, men det er helt klart bedre end vand og sæbe. Så et forsøg værd. Jeg har også prøvet at bruge eddike på et tidspunkt, og det har faktisk også hjulpet en del. Held og lykke i kampen 

Anmeld Citér

3. september 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Kattha skriver:

Åh, føler med dig, kattetis er bare noget af det værste. Vi har i sin tid brugt Rodalon, synes ikke det fjerner lugten helt, men det er helt klart bedre end vand og sæbe. Så et forsøg værd. Jeg har også prøvet at bruge eddike på et tidspunkt, og det har faktisk også hjulpet en del. Held og lykke i kampen 

Tak...

Synes bare ikke det er særligt heldigt at få kaffegæster, og så det første de kommer ind til er lugten af kattens efterladenskaber. 

Anmeld Citér

3. september 2016

Bshizzle

Ms.Sunshine skriver:

Jeg vil da klart anbefale evt at sætte alle sko ud til en gang frisk luft HVER dag.. 

Du kan sagtens vaske gulvet i Rodalon, men jeg ville nu først vaske det med en god gulvsæbe og derefter over med Rodalon. 

Anmeld Citér

3. september 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du ka sagtens bruge rodalon. 

Luft godt ud og stil en skål med mad, der hvor katten har haft tisset, så tissen den ik der igen! Vh stine

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.