Hvornår er man gået over tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.223 visninger
10 svar
1 synes godt om
2. september 2016

mortilmaltheogalma

Jeg havde ægløsning den 20, hvis jeg blev befrugtet der, hvornår er jeg så egentlig over tid? Kan man overhovedet sige noget om det? Min sidste menstruation var den 3 august  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2016

A. Nonymsen

mortilmaltheogalma skriver:

Jeg havde ægløsning den 20, hvis jeg blev befrugtet der, hvornår er jeg så egentlig over tid? Kan man overhovedet sige noget om det? Min sidste menstruation var den 3 august  

Uden at være ekspert tænker jeg at det kommer an på din cyklus. Hvis den normalt er på 28 dage, er du to dage over tid hvis jeg regner rigtigt

Anmeld Citér

2. september 2016

AnoMom

mortilmaltheogalma skriver:

Du er gået over til første dag din mens er udeblevet. Men du kan kun vide hvornår din mens skal komme hvis du kender din cyklus

Anmeld Citér

2. september 2016

mortilmaltheogalma

Ja det er så lidt svært at sige, hehe. Jeg ammer stadig en del og det skulle vidst få mens til at være ureglmæssig? Fødte for 9 måneder siden, og er faktisk lidt usikker på min cyklus.

Anmeld Citér

2. september 2016

Ras.mussen

AnoMom skriver:

Du er gået over til første dag din mens er udeblevet. Men du kan kun vide hvornår din mens skal komme hvis du kender din cyklus

Sludder. 

Den sidste fase i ens cyklus (ægløsning til menstrution) er den mere faste fase, som "normalt" er 14 dage fra ÆL til forventet mens. Den første fase er mere usikker, hvis cyklusserne er uregelmæssige. 

Til trådstarter, 

Så imorgen brude være din forventet mens dag

God weekend til jer

Anmeld Citér

2. september 2016

AnoMom

Ras.mussen skriver:

Sludder. 

Den sidste fase i ens cyklus (ægløsning til menstrution) er den mere faste fase, som "normalt" er 14 dage fra ÆL til forventet mens. Den første fase er mere usikker, hvis cyklusserne er uregelmæssige. 

Til trådstarter, 

Så imorgen brude være din forventet mens dag

God weekend til jer

Det er da ikke sludder. Er din cyklus uregelmæssig så er din mens også og så kan du ikke vide præcis hvornår den kommer og dermed er gået over tid

Anmeld Citér

2. september 2016

Ras.mussen

AnoMom skriver:

Det er da ikke sludder. Er din cyklus uregelmæssig så er din mens også og så kan du ikke vide præcis hvornår den kommer og dermed er gået over tid

Hvis du ved din præcise dag, hvor du har ÆL, så ved du da også hvornår din mens brude komme?

det skal ligesom ud, hvis det ikke bliver befruget. Og igen er det den første faste der er er lang, ved uregelmæssige cyklusser. Så jo som hovede regl er mens 14 dage efter din ÆL. 

Anmeld Citér

2. september 2016

AnoMom

Ras.mussen skriver:

Hvis du ved din præcise dag, hvor du har ÆL, så ved du da også hvornår din mens brude komme?

det skal ligesom ud, hvis det ikke bliver befruget. Og igen er det den første faste der er er lang, ved uregelmæssige cyklusser. Så jo som hovede regl er mens 14 dage efter din ÆL. 

Tror ikke du forstår hvad jeg skriver eller misforstår det ret og sagt. Men lad nu det være ved det. Ingen grund til at diskuterer sådan noget

Anmeld Citér

3. september 2016

xStinepigen

Ja man er gået over tid den dag ens mens udebliver. Men hvis den er uregelmæssig, kan du så småt begynde at teste nu, eller om en dag eller to

Anmeld Citér

3. september 2016

Jems

Hej ts �� Min sidste første menses dag var den 3 august også og jeg er 4+3 idag ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.