Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bare en lidt sjov tråd.
Fordi jeg læste om det på bts hjemmeside.
Smører i både med smør og Nutella eller kun Nutella.
Jeg vil kun have min Nutella mad med ren Nutella ingen smør sådan har det været siden jeg var barn. Men måske det skal prøves engang med begge dele.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Med smør og nutella... Det smager sååå godt
Jeg spiser med smør, men min italienske mand (Nutellas hjemland) synes næsten det er en dødssynd
Jeg har altid kun brugt nutella og har altid tænkt at det var lidt klamt at blande det.
MEN så blev jeg gravid med alberte og SKULLE bare har begge dele
Nu er jeg igen på den rene nutella vogn, men ih ka nu godt lidt det med smør også Vh stine
hannetheis skriver: Bare en lidt sjov tråd. Fordi jeg læste om det på bts hjemmeside. Smører i både med smør og Nutella eller kun Nutella. Jeg vil kun have min Nutella mad med ren Nutella ingen smør sådan har det været siden jeg var barn. Men måske det skal prøves engang med begge dele.
Smør og nutella. Det er det bedste!
Blander det ikke, har aldrig prøvet det, da nutella og smør ikke ligefrem tiltaler mig
Kun nutella!!!
Nutella er godt, men nutella med smør er fantastisk
... Uden smør !!!
Jeg spiser generelt aldrig smør, da jeg syntes det smager grimt !!
Min mand spiser KUN Nutella med smør!
StineW79 skriver: Jeg har altid kun brugt nutella og har altid tænkt at det var lidt klamt at blande det. MEN så blev jeg gravid med alberte og SKULLE bare har begge dele Nu er jeg igen på den rene nutella vogn, men ih ka nu godt lidt det med smør også Vh stine
Ha ha sjovt at det ændrer sig under graviditeten.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128