Hvad kan det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. september 2016

Dorthe1986

Min søn har fået nogle røde pletter på kind og arme. På afstand ligner det myggestik, men de er helt flade og klør ikke. Men udseende ligner myggestik, altså markeret og meget rød og på størrelser med 1-kroner. Så fortæller han mig om en bule han har i hovedet, den nævnte han også i forgårs men vi kom fra det. I dag nævner han den så igen og jeg mærker efter. Den er faktisk ret stor og rød kan jeg se. Men han siger det ikke gør ondt. Heller ikke selvom jeg trykkede på den. 

Har ikke lige billeder? Men lyder det som noget i har hørt om før? Han er 5 år.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2016

AnoMom

Dorthe1986 skriver:

Min søn har fået nogle røde pletter på kind og arme. På afstand ligner det myggestik, men de er helt flade og klør ikke. Men udseende ligner myggestik, altså markeret og meget rød og på størrelser med 1-kroner. Så fortæller han mig om en bule han har i hovedet, den nævnte han også i forgårs men vi kom fra det. I dag nævner han den så igen og jeg mærker efter. Den er faktisk ret stor og rød kan jeg se. Men han siger det ikke gør ondt. Heller ikke selvom jeg trykkede på den. 

Begyndende skoldkopper måske?

Anmeld Citér

2. september 2016

Mo9ca

Dorthe1986 skriver:

Hvor i hovedet sidder bulen? De andre mærker kan jeg desværre ikke sige noget om da jeg har brug for at se dem på billede.

Mvh. M

Anmeld Citér

2. september 2016

Dorthe1986

AnoMom skriver:

Begyndende skoldkopper måske?

Nej de forsvinder igen, de dukkede også op for nogle uger siden bare andre steder. 

Anmeld Citér

2. september 2016

Dorthe1986

Mo9ca skriver:

Hvor i hovedet sidder bulen? De andre mærker kan jeg desværre ikke sige noget om da jeg har brug for at se dem på billede.

Mvh. M

Den sidder foran på hovedet altså ikke i panden, men dækket af håret.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.