Sandsynlighed for graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. september 2016

Anonym trådstarter

Jeg har en cyklus der svinger fra 26-30 dag mest lander den på 27 dage, denne gang testede jeg pos. Med en digital test på cd 18, vi sexede  på dag 17, nu er jeg på cd 27 dvs. 11 dage efter æl burde jeg ikke kunne teste positiv nu hvis det var? Har ikke blødt endnu

Nogen der har oplevet det og været gravide ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2016

Baby2017

Anonym skriver:

Jeg har en cyklus der svinger fra 26-30 dag mest lander den på 27 dage, denne gang testede jeg pos. Med en digital test på cd 18, vi sexede  på dag 17, nu er jeg på cd 27 dvs. 11 dage efter æl burde jeg ikke kunne teste positiv nu hvis det var? Har ikke blødt endnu

Jeg testede selv meget meget svagt positiv efter 11 dage,  men det er jo ikke sikker du har produceret nok hcg til testen kan opfange det.  Evt.  Prøv om 1-2 dage.  Ved der er nogle der først tester positiv i uge 5 eller senere

Anmeld Citér

2. september 2016

Ras.mussen

Anonym skriver:

Ja du kan sagtens teste Idag. Altid bedst at vente med at teste til den dag du forventer mens. 

G-testene er så følsomme, at de nok skal vise positiv hvis du er gravid, på forventet mens dag. 

Anmeld Citér

2. september 2016

Anonym trådstarter

Min forventede mens dag var igår(når cyklus er 27 dage) og sidste dag for mens når den er 30 dage er imorgen, så har sagt hvis den ikk er kommet inden søndag eftermiddag tester jeg, men testede igår og den var piv negativ

Anmeld Citér

2. september 2016

Ras.mussen

Anonym skriver:

Min forventede mens dag var igår(når cyklus er 27 dage) og sidste dag for mens når den er 30 dage er imorgen, så har sagt hvis den ikk er kommet inden søndag eftermiddag tester jeg, men testede igår og den var piv negativ

Altså du har teste positiv for ægløsning cd 18 ikke? 

"Normalt" fra ægløsning til menstrution går der 14 dage. 

Så din cyklus denne gang "burde" være 32 dage. Den sidste fase i ens cyklus, er næsten altid 

fast (fra ægløsning til mens) den første fase er den mere usikker, og der hvor den kan være længere. Håber det giver mening, hvis du forstår.

Jeg ville ikke tror du er gravid, hvis testen er negativ igår. Den burde være positiv nu.

er du lige stoppet på p piller eller lignede?

Husk, selvom alle kvinder der virkelig ønsker barn her og nu, ikke vil høre det, så kan man påvirke sin krop rigtig meget ved tanken, og det kan mens nemt udeblive af.

Slap af, nyd den weekend, du kan alligevel ikke gøre fra eller til. Test evt. På dag 32
krysder finger

Anmeld Citér

5. september 2016

Anonym trådstarter

ramte dage 31, hvilket er rekorden for udelblevent mens, der begyndt jeg at bløde en smule, idag cd 32 bløder det næsten normalt, så der var ikke graviditet denne gang, skal dog siges at jeg har taget bidro i et par mdr, og denne mdr forskud cyklus sig gevaldigt, så jeg stopper med dem, har ikke lyst at udsætte mig selv for så mange spekulationer m.m. pga pillerne forlænger det hele... nu ha jeg købt æl test og er klar på en ny måned og en ny chance for graviditet����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.