Positiv Graviditetstest fra lægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

974 visninger
5 svar
3 synes godt om
1. september 2016

Benedikte85

Jeg fik foretaget en urinprøve (med morgenurin) den 30. august hos min lægeklinik. Da jeg kommer ind til sygeplejersken så fortæller hun at det er tydeligt jeg ER gravid og viser mig graviditetstesten. Jeg spørg om ikke hun blot for en ekstra sikkerheds skyld vil lave en blodprøve på mig, men det nægter hun flere gange, fordi som hun sige, så laver man ikke blodprøve, når testen er positiv.

Hvad synes I

Ser testen fra lægeklinikken lidt tydelig, nogenlunde tydelig eller MEGET tydelig positiv ud? Det skal siges da billedet af testen blev taget var den 5-6 timer gammel.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2016

mor88

Benedikte85 skriver:

Jeg fik foretaget en urinprøve (med morgenurin) den 30. august hos min lægeklinik. Da jeg kommer ind til sygeplejersken så fortæller hun at det er tydeligt jeg ER gravid og viser mig graviditetstesten. Jeg spørg om ikke hun blot for en ekstra sikkerheds skyld vil lave en blodprøve på mig, men det nægter hun flere gange, fordi som hun sige, så laver man ikke blodprøve når testen er positiv.

Hvad synes I. Ser testen fra lægeklinikken lidt tydelig, nogenlunde tydelig eller MEGET tydelig positiv ud? Det skal siges at da billedet af testen blev taget var den 5-6 timer gammel.

Meget tydelig! Tillykke

Anmeld Citér

1. september 2016

KissMeKissMeKissMe

Benedikte85 skriver:

Jeg fik foretaget en urinprøve (med morgenurin) den 30. august hos min lægeklinik. Da jeg kommer ind til sygeplejersken så fortæller hun at det er tydeligt jeg ER gravid og viser mig graviditetstesten. Jeg spørg om ikke hun blot for en ekstra sikkerheds skyld vil lave en blodprøve på mig, men det nægter hun flere gange, fordi som hun sige, så laver man ikke blodprøve når testen er positiv.

Hvad synes I. Ser testen fra lægeklinikken lidt tydelig, nogenlunde tydelig eller MEGET tydelig positiv ud? Det skal siges at da billedet af testen blev taget var den 5-6 timer gammel.

Den ser da meget normal ud. 

Altså hvorfor skulle de også tage en blodprøve, når de kan se, at du er gravid? 

Jeg fik ikke engang taget en test hos lægen. Jeg ringede bare og sagde, at jeg var gravid. Så kunne i princippet være nået til NF uden, at nogen i det offentlige havde beskæftiget sig med om jeg sagde sandheden, haha. 

Anmeld Citér

1. september 2016

KissMeKissMeKissMe

Og tillykke i øvrigt 

Anmeld Citér

1. september 2016

Rockertand

Benedikte85 skriver:

Jeg fik foretaget en urinprøve (med morgenurin) den 30. august hos min lægeklinik. Da jeg kommer ind til sygeplejersken så fortæller hun at det er tydeligt jeg ER gravid og viser mig graviditetstesten. Jeg spørg om ikke hun blot for en ekstra sikkerheds skyld vil lave en blodprøve på mig, men det nægter hun flere gange, fordi som hun sige, så laver man ikke blodprøve, når testen er positiv.

Hvad synes I

Ser testen fra lægeklinikken lidt tydelig, nogenlunde tydelig eller MEGET tydelig positiv ud? Det skal siges da billedet af testen blev taget var den 5-6 timer gammel.

Ingen grund til blodprøve, den er positiv.

Anmeld Citér

2. september 2016

mija

Synes heller ikke at der er behov for blodprøve! Hvis du selv og hos lægen har testet positivt, er du gravid! Tillykke  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.