To streger på en test og du er gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. september 2016

Anonym trådstarter

Jeg har endelig langt om længe testet positiv, men gud hvor det føles specielt. Man tisser på en test og to streger kommer frem - nå ja, men så er man jo gravid. Det er ikke til at tro. 

Jeg var ved lægen igår, for at få bekræftet graviditeten og de sagde jo tillykke osv. Men hvorfor tror jeg så ikke på det?

Kan man tro på det, før man har set spunken på en scanning?

Hvordan har I andre haft det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2016

xStinepigen

Anonym skriver:

Jeg har endelig langt om længe testet positiv, men gud hvor det føles specielt. Man tisser på en test og to streger kommer frem - nå ja, men så er man jo gravid. Det er ikke til at tro. 

Jeg var ved lægen igår, for at få bekræftet graviditeten og de sagde jo tillykke osv. Men hvorfor tror jeg så ikke på det?

Dårligt nok efter en scanning tror man på det. Eller det er nok bare lidy skovt at tænke på der ligger en spunk der inde, man kan ikke se fet eller mærke det. Så snart man mærker liv og maven begynder at vokse, så tror man på man er gravid :F. 

Anmeld Citér

3. september 2016

den glade

Jeg troede heller ikke på det før første scanning. Syntes det lød helt vanvittigt at der skulle ligge et lille væsen inde i ens mave. Men man vænner sig til tanken så snart man har været til scanning 

Anmeld Citér

3. september 2016

CC79

Har lige set vores på en akutskanning fordi jeg pludselig begyndte at bløde igår aftes og udover jeg troede den var gået til derinde pga blødningen samt man kun har to streger der sir man er gravid så var jeg forbløffet da jeg så en lille aktiv baby drrinde med et fint hjerte. Og skal siges jeg har endda tre børn i forvejen. Det er helt overvældende og fantastisk og ved jeg aldrig "vænner" mig til det. Så ka forstå dig fuldt ud. Jeg begynder så småt at forstå det når maven blivrr rund og man mærker liv derinde. Og tillykke med de to streger.

Anmeld Citér

3. september 2016

hautecouture

Anonym skriver:

Jeg har haft svært ved st forholde mig til det, før jeg mærker liv :-) Dét, at mærke spark, puf, hikke osv. har været udslagsgivende for mig ift. at tro på, at der virkelig var et lille menneske derinde.. Skriver "var" fordi jeg taler udfra 1. graviditet. Er gravid igen, men her i uge 21 har jeg stadig ikke mærket spark (foranliggende moderkage) og kan mærke at jeg mangler den der "sikkerhed" på trods af 3 fine skanninger med masser af liv :-)

Anmeld Citér

3. september 2016

mija

Åh gud, der gik maaange måneder før jeg sådan kunne begynde at forstå det.. Men ja, efter jeg begyndte at mærke liv blev det lidt mere virkeligt  Nu ligger jeg her og er 37+6, og lillepigen møffer rundt derinde, og stadig kan jeg ikke helt forstå, at det faktisk er et lille menneske, MIN datter som ligger derinde.. Tror ikke helt jeg forstår det, før jeg har hende i mine arme!

Anmeld Citér

4. september 2016

Mortilsnart4

Anonym skriver:

Jeg har 4 børn og jeg har hver eneste gang ikke troede på det før jeg har mærket dem rumstere og sparke det er så uvirkeligt i starten 

tillykke med graviditeten og glæd dig til dit lille vidunder giver sit første livs tegn fra sig det er den mest fantastiske følelse ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.