Insemination torsdag den 01.sep

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. august 2016

anastazia82

Hej alle sammen 

Jeg har fulgt med over længere tid og læst med på div. tråde/debatter. 

Vi fr hjælp til at blive gravide og skal igang med 2 forsøg. Jeg blev scannet idag og havde 1 follikel på 22 mm. Jeg fik samme besked som sidst - hvor jeg havde 1 på 16 mm og en på 19 mm om at tage en ægløsningssprøjte om aftenen tæt på kl 23.00 og så blive insemineret på 2 dagen. 

Er den ikke for "stor" til at vente på insemination torsdag ? Kan jeg risikere at jeg får ægløsning inden ? 

Takker på forhånd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2016

Lisbeth1985

Jeg synes umiddelbart,at ægget lyder til at være meget stort! Havde du kun et æg?

Jeg blev insemineret i onsdags. Da jeg var på klinikken sidste tirsdag,gav de mig ægløsningssprøjten med det samme,da jeg have et æg på 20 mm og et på 18 mm.

Anmeld Citér

31. august 2016

MediaAnarchy

Hej alle sammen 

Jeg har fulgt med over længere tid og læst med på div. tråde/debatter. 

Vi fr hjælp til at blive gravide og skal igang med 2 forsøg. Jeg blev scannet idag og havde 1 follikel på 22 mm. Jeg fik samme besked som sidst - hvor jeg havde 1 på 16 mm og en på 19 mm om at tage en ægløsningssprøjte om aftenen tæt på kl 23.00 og så blive insemineret på 2 dagen. 

Er den ikke for "stor" til at vente på insemination torsdag ? Kan jeg risikere at jeg får ægløsning inden ? 

Takker på forhånd 

Et af mine var 22 i fredags og jeg fik først taget mine ud om mandagen - de var alle fine. 

Edit: Ahh, havde ikke set at dit var inseminering. Ved ikke om det er anderledes så. Undskyld for ubrugeligt svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.