LORTE hunde hømhømer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

851 visninger
19 svar
0 synes godt om
30. september 2009

Janep

er da ved at gå ud af mit gåde skind af arighed.

har boet i denne lejlighed i små 3 mrd. og jo jeg så da godt at der lå hundelorte i haven, men jeg tænkte at huset havde stået tomt i snart 2 år så det stopper jo nok når man ser der er nogen der bruger haven. (ikke fordi det er ok at lade lortene ligge på ofentlig græs)

men der var stadig hundekort i haven efter sandkassen, havebordet ogsv var kommet ud.
hmm nå tænkte jeg så.. jammen så sætter vi da bare et hegn op..
hegnet kom op. ... men stadig HUNDELORT

hmm nå så kom ejeren af huset og sagde hun havde et hegn jeg ku stille for indgangen så haven er helt lukket af. Jeg tog imod det, og satte samtid et skildt op af en hund der skider med en rød streg over og så står der privat under billedet.
men da jeg så kommer hjem i dag ligger der fandeme en hundelort igen
AAAHH er bare så sur over det. helt ærlig.
hvem lukker dig sin hund ind i en tYDELIG privat have for at lufte den? GRR

sorry.. sku bare lii af med det. ved da virkelig ikk hva jeg gør ved personen hvis jeg ser den der lufter hunden i min have....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

TbCp

Janep skriver:

har boet i denne lejlighed i små 3 mrd. og jo jeg så da godt at der lå hundelorte i haven, men jeg tænkte at huset havde stået tomt i snart 2 år så det stopper jo nok når man ser der er nogen der bruger haven. (ikke fordi det er ok at lade lortene ligge på ofentlig græs)

men der var stadig hundekort i haven efter sandkassen, havebordet ogsv var kommet ud.

hmm nå så kom ejeren af huset og sagde hun havde et hegn jeg ku stille for indgangen så haven er helt lukket af. Jeg tog imod det, og satte samtid et skildt op af en hund der skider med en rød streg over og så står der privat under billedet.

sorry.. sku bare lii af med det. ved da virkelig ikk hva jeg gør ved personen hvis jeg ser den der lufter hunden i min have....

Nej hvor flabet!!!
Håber virkelig du en dag ser hvem det er der lufter sin hund der!

Anmeld

30. september 2009

ønskebørn74

Er i klar til at skrige af grin over måden vi fik det løst på

Anmeld

30. september 2009

Janep

det håber jeg os sys ellers ofte jeg kigger ned i min have men har bare aldrig set nogen.

sys bare det er utroligt at man kan gøre sådan. der kan jo ses her er små børn .. hvis hannah nu fandt sådan en inden mig er jeg da sikker på at nok li sku smage den.

stygt

Anmeld

30. september 2009

Vingummien

Janep skriver:

Ej noget svineri man skulle næsten tro det var en nabo. du må have en spion ud.

Er da klamt

Anmeld

30. september 2009

TbCp

det håber jeg os sys ellers ofte jeg kigger ned i min have men har bare aldrig set nogen.

sys bare det er utroligt at man kan gøre sådan. der kan jo ses her er små børn .. hvis hannah nu fandt sådan en inden mig er jeg da sikker på at nok li sku smage den.

stygt

iew iew iew....

Vi har sammme problem i vores forhave... den er dog ikke hegnet ind.
Vores genbo har også problemet-.... de satte små dannebrogsflag i alle lortene

Anmeld

30. september 2009

Janep

ønskebarn74 skriver:

Er i klar til at skrige af grin over måden vi fik det løst på

iih lad høre lad høre

Anmeld

30. september 2009

Janep

TbCp skriver:

iew iew iew....

Vi har sammme problem i vores forhave... den er dog ikke hegnet ind.
Vores genbo har også problemet-.... de satte små dannebrogsflag i alle lortene

hihi

er lidt mere forstående hvis det er en have der ligger ud mog venen hvor de går tur med hundene. altså det er self ikk iorden. men min have er hegnet helt ind nu.

altså jeg forstår det ikk. personen må jo ligefrem løfte hunden over hegnet for at få hunden ind i haven.

Anmeld

30. september 2009

Janep

suanne85 skriver:

Ej noget svineri man skulle næsten tro det var en nabo. du må have en spion ud.

Er da klamt

jah det kan godt være.m har set mange med hunde der går tur men det kan jo være hvem som helst.
hvis bare jeg vidste hvem det var

Anmeld

30. september 2009

malou

smiler... er du sikker på det ikke "bare" er hunden der lufter sig selv?? Den kan jo ikke læse.....

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.