Tidlig test - hvilke symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. august 2016

Anonym trådstarter

Hvor tidligt testede I positivt? Hvilke symptomer oplevede i? Og til jer, der har været på p-piller; hvor lang tid gik der fra i stoppede på pillerne til i blev gravide? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2016

God-mor

Anonym skriver:

Hvor tidligt testede I positivt? Hvilke symptomer oplevede i? Og til jer, der har været på p-piller; hvor lang tid gik der fra i stoppede på pillerne til i blev gravide? 

Her gik der 3-4 måneder fra jeg smed p-pillerne til jeg blev gravid.

Jeg testede positivt 4+2. 

Havde ingen symptomer udover udeblevet mens. Fik først symptomer i uge 6+ kvalme, øget udflåd, ligamentsmerter og MEGET ømme bryster

Anmeld Citér

30. august 2016

Anonym

Jeg testede positivt 3+6 i anden cyklus efter p-piller - som var den første med ægløsning 

mistede desværre, og har igen tester positivt efter første ægløsning siden aborten  

symptomer hos mig er PMS agtigt humør, mens smerter og meget livagtige drømme 

Anmeld Citér

30. august 2016

MissTas

Anonym skriver:

Første gang havde jeg været på P piller i 6 år, blev gravid i første cyklus. 

Anden gang havde jeg været på P piller i 3 år, blev gravid efter 1,5 år, er i dag i uge 28.

Første gang testede jeg positivt 3+4 (havde kvalme, pletblødning og ømme bryster)

her anden gang testede jeg positivt 3+3 (havde lidt ømme bryster, ellers ingen symptomer) 

Anmeld Citér

30. august 2016

FrkLarsen

Anonym skriver:

Her var det ømme bryster der gjorde at jeg testede  

Jeg var 4+0 i følge scanning på daværende tidspunkt, jeg er 24+2 i dag. 

Jeg smed ppillerne d 20/1 og stod med en positiv test d 8/4 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.