så spændt altså!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
1 svar
0 synes godt om
30. august 2016

Anonym trådstarter

Hej allesammen

Jeg er simpelthen så spændt på, om det nu er lykkedes, at blive gravid her i første hug.

Vi dansede lidt tæt () i 3 dage op til ægløsningen. På selve ÆL dagen var min bedre halvdel ikke hjemme. Så mon det er lykkedes i dagene før?

Ca. 2 dage efter ÆL havde jeg sindssygt ondt i maven og dette varede i to dage. Jeg har ellers aldrig nogensinde ondt i maven, heller ikke ved menstruation. Dette studser jeg lidt over?! Kan det mon være ægget der har sat sig fast? 

Glæder mig til at kunne teste her snart.

Vi har i forvejen en dejlig pige på 3 år, som vi bare ved bliver en fantastisk storesøster. 

Kh fra mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Hej allesammen

Jeg er simpelthen så spændt på, om det nu er lykkedes, at blive gravid her i første hug.

Vi dansede lidt tæt () i 3 dage op til ægløsningen. På selve ÆL dagen var min bedre halvdel ikke hjemme. Så mon det er lykkedes i dagene før?

Ca. 2 dage efter ÆL havde jeg sindssygt ondt i maven og dette varede i to dage. Jeg har ellers aldrig nogensinde ondt i maven, heller ikke ved menstruation. Dette studser jeg lidt over?! Kan det mon være ægget der har sat sig fast? 

Glæder mig til at kunne teste her snart.

Vi har i forvejen en dejlig pige på 3 år, som vi bare ved bliver en fantastisk storesøster. 

Kh fra mig

Teknisk og biologisk set bliver man først gravid en lille uges tid efter ægløsning.

Held og lykke med projektet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.