Jeg havde en MA i juli måned, er egentlig ved at være ovenpå igen og fik da også min mens 30 dage efter så min krop har været hurtig til at komme igang igen. Men jeg har haft en del smerter i underlivet siden MA'en, ved ikke om det er min ægløsning eller om der er noget helt galt.
Altså før min første mens havde jeg mens smerter og stikken i venstre siden i 7 dage og ved ikke om det var ægløsning men tog EN test som var positiv, ved bare ikke om en ÆL test er til at stole på, da jeg stadig havde hcg i kroppen.
Men 14 dage efter fik jeg min første mens og havde self. mens smerter, efter det havde jeg en lille pause uden smerter, men så kom de i fredag (cyklus dag 8) og troede egentlig det var fordi jeg havde gået meget den dag, men det har stadig ondt, føles som mens smerter og det niver i højre siden nu.
er så nervøs for at der er noget galt med mine æggestokke eller noget, for plejer ikke at have ondt midt i min cyklus.
Jeg har heller lige så meget udflåd som jeg plejer siden jeg har haft en MA.
Er også meget træt og øm i lænden.
Er der andre der oplever at have smerter i så mange dage før ægløsning ? Når jeg googler det kommer det ting op som kræft i æggestokkene, PCOS osv.
Anmeld
Citér