Jeg er klar til den lukkede - hvad sker der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. august 2016

Louisevilhababy

Hej alle dejlige kvinder herinde

Jeg er i syv sind og ved at blive skør!

Har tudet hele morgenen, og var tæt på ikke at komme ud af døren!

Jeg er sådan i tvivl om jeg er gravid, og i morges var det tankerne om at der faktisk ingen baby var ... men har kvalme, køresygefølelse/jag i siden/sult kl 4 om natten/følsom/ hurtigt lavt blodsukker, og så bliver jeg stresset,sur og ked af det hurtigt!

Den sidste test i går, var negativ, skal være ca 4,5 uge henne, og med en menstruation lignenede oplevelse nu her, hvor det nærmest var som at tisse i bukserne, vandet blod der kom ud (Undskyld detaljer)

Jeg er en fornuftig kvinde på 32 år, er god til at lytte til min krop, også derfor den store forvirring!

Jeg synes sku ellers jeg har rigeligt om ørererne, med bryllup om en måned, som jeg jo ellers bare vil glæder mig til... og ikke gå og græde og være forvirret 

Er der nogen der har oplevet lignenede forløb og har nogle erfaring?

Det skal sige jeg ringer til en gynækolog i dag, for at få en tid!

På forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2016

Debatpigen.

Louisevilhababy skriver:

Hej alle dejlige kvinder herinde

Jeg er i syv sind og ved at blive skør!

Har tudet hele morgenen, og var tæt på ikke at komme ud af døren!

Jeg er sådan i tvivl om jeg er gravid, og i morges var det tankerne om at der faktisk ingen baby var ... men har kvalme, køresygefølelse/jag i siden/sult kl 4 om natten/følsom/ hurtigt lavt blodsukker, og så bliver jeg stresset,sur og ked af det hurtigt!

Den sidste test i går, var negativ, skal være ca 4,5 uge henne, og med en menstruation lignenede oplevelse nu her, hvor det nærmest var som at tisse i bukserne, vandet blod der kom ud (Undskyld detaljer)

Jeg er en fornuftig kvinde på 32 år, er god til at lytte til min krop, også derfor den store forvirring!

Jeg synes sku ellers jeg har rigeligt om ørererne, med bryllup om en måned, som jeg jo ellers bare vil glæder mig til... og ikke gå og græde og være forvirret 

Er der nogen der har oplevet lignenede forløb og har nogle erfaring?

Det skal sige jeg ringer til en gynækolog i dag, for at få en tid!

På forhånd tak 

et er nok en bio du har oplevet

Anmeld Citér

30. august 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Ud fra dine tidligere oprettede debatter med tests, tænker jeg desværre også at du har oplevet en bio. 

Anmeld Citér

30. august 2016

Louisevilhababy

Kan kvalme osv så stadig være der? Ig vil der ikke vlre klump eller klumper med? ��

Anmeld Citér

30. august 2016

Pianisten

Kan kun anbefale dig at få endnu flere ting for hænderne, så du kan tænke på andet end graviditet. Jeg forsøger også at blive gravid, og var ved at blive fuldstændig sindssyg i 1. cyklus, fordi jeg ikke kunne tænke på andet. I denne her cyklus er der sket/sker der mange ting i mit liv, og jeg har ikke ret meget tid til at tænke på graviditet. Jeg tror personligt det er nemmere (og går nok også hurtigere) at blive gravid, hvis man ikke tænker så meget over det Planlæg flere ting der skal ske, så du har noget at se frem til og kan tænke på, i stedet for

Anmeld Citér

30. august 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Louisevilhababy skriver:

Kan kvalme osv så stadig være der? Ig vil der ikke vlre klump eller klumper med? ��

Måske kvalmen også er lidt psykisk betinget.. Det lyder jo til at det hele kører lidt i hovedet på dig konstant. Forståeligt nok.

Jeg tror bare du kommer til at opleve en almindelig mens. Det har jo ikke været en reel graviditet. 

Sådan tolker jeg ihvertfald din blødning og negative test.

Anmeld Citér

30. august 2016

Louisevilhababy

Ja ved godt det kan være indbildning, men min krop fortæller mig bare noget andet ... Hvad angår baby projekt har det været sat meget til side pga bryllup, familienproblemer og skole, så har masser andet at give mig til ... Men når ens krop bare er afkræftet og at jeg så meget kvalme, så er det svært at se bort fra, selvom jeg gerne ville ... 

Jeg får taget en blodprøve i dag og fredag, hvor gynækologen får svaret og kan se om det stiger eller falder - det kan i hvert fald med sikkerhed give mig ro, lige meget udfaldet - er glad for de lyttede til mig, så føler jeg mig i det mindste taget alvorligt ... 

Er helt klar over det kan være en bio, undrer mig bare over symptomerne så ikke falder gradvist, men i stedet bliver ved! 

Tusind tak for svar og feadback herinde 

Anmeld Citér

30. august 2016

Debatpigen.

Louisevilhababy skriver:

ikke altid. Da ved bio har ægget ikke sat sig ordenligt fast så den gået til

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.