Borgerlig vielse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.244 visninger
7 svar
4 synes godt om
29. august 2016

Anonym trådstarter

Nogen der ved hvad det kræver at blive viet på Rådhuset? En dåbsattest forestiller jeg mig men ellers nogen anden form for legimitation? Jeg har nemlig hverken pas eller  kørekort så håber dåbsattesten er nok. Men måske nogen herinde ved det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2016

Troldemommi

Anonym skriver:

Nogen der ved hvad det kræver at blive viet på Rådhuset? En dåbsattest forestiller jeg mig men ellers nogen anden form for legimitation? Jeg har nemlig hverken pas eller  kørekort så håber dåbsattesten er nok. Men måske nogen herinde ved det.

Nu er det jo ikke påkrævet at man skal have hverken pas eller kørekort, så vil tro en dåbsattest er fint 

Anmeld Citér

29. august 2016

CBbaby

Ikke noget det hele foregår digitalt. Så du skal bar have nem-id. Det er også der du bestiller dato

Anmeld Citér

29. august 2016

TA91

Du behøver ikke engang dåbsattest, medmindre du er født før 1967, tror jeg der stod �� Ellers skriver du bare under med nem-id, og din kommende mand udfylder det samme skema. De spørger også om vidners navn og adresse, hvis I selv vil medbringe disse.

Anmeld Citér

29. august 2016

Rauw

Vi havde intet med. Det hele forgår via computer anyway. Ellers ring til jeres for at være sikre 

Anmeld Citér

30. august 2016

Anonym trådstarter

Nu er det jo ikke påkrævet at man skal have hverken pas eller kørekort, så vil tro en dåbsattest er fint 

Ok men jeg har bare tit haft problemer med mange ting pga legimitation og det har oftest været billedlegimitation man sku bruge til mange ting. Bare afhentning af en pakke på posthuset ka være en prøvelse hvor den eneste løsning er at give min kæreste en fuldmagt så han ka hente da han har kørekort. Så er altid lidt bekymret når jeg ska identicifere mig . Og på en dåbsattest er jo ik et billede men dejligt hvis det er nok. Kunne bare ik finde noget på nettet der beskrev hvad man fx skal medbringe. Men tak for svaret.

Anmeld Citér

30. august 2016

Anonym trådstarter

CBbaby skriver:

Ikke noget det hele foregår digitalt. Så du skal bar have nem-id. Det er også der du bestiller dato

Ok tak for svaret.

Anmeld Citér

30. august 2016

Anonym trådstarter

TA91 skriver:

Du behøver ikke engang dåbsattest, medmindre du er født før 1967, tror jeg der stod �� Ellers skriver du bare under med nem-id, og din kommende mand udfylder det samme skema. De spørger også om vidners navn og adresse, hvis I selv vil medbringe disse.

Ok jamen det da ret nemt så. Nem-id ka man jo nærmest ik undgå at ha. Tak for dit svar.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.