Svamp... tidligt tegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. august 2016

Anonym trådstarter

Ja som overskriften siger.

Kan svamp være tidligt tegn på der er en graviditet?

6 dage efter kæresten og jeg havde sex(under æl) begyndt det at klø rigtig meget.

Skal lige siges ud over kløen. Har mine humørsvingninger virkelig taget overhånd så jeg selv blev overrasket. Har snappet af min kæreste hele weekenden, ja faktisk alt han sagde og gjorde var forkert og lørdag begyndte jeg faktisk at græde, ved ikke helt hvorfor. Og vi skændes stort set aldrig.

Har også haft øget udflåd har det som regl kun 3 dage ca op mod æl og hvis jeg hoster føles det som om jeg tisser men det blot udflåd der kommer ud. Så skal faktisk krydse mine ben hvergang jeg hoster 

Svar ang indbilsk graviditet frabedes da det ikke er spørgsmålet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2016

God-mor

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger.

Kan svamp være tidligt tegn på der er en graviditet?

6 dage efter kæresten og jeg havde sex(under æl) begyndt det at klø rigtig meget.

Skal lige siges ud over kløen. Har mine humørsvingninger virkelig taget overhånd så jeg selv blev overrasket. Har snappet af min kæreste hele weekenden, ja faktisk alt han sagde og gjorde var forkert og lørdag begyndte jeg faktisk at græde, ved ikke helt hvorfor. Og vi skændes stort set aldrig.

Har også haft øget udflåd har det som regl kun 3 dage ca op mod æl og hvis jeg hoster føles det som om jeg tisser men det blot udflåd der kommer ud. Så skal faktisk krydse mine ben hvergang jeg hoster 

Svar ang indbilsk graviditet frabedes da det ikke er spørgsmålet. 

Har du testet? 

Jeg led meget af blærenetændelse og svamp i min første graviditet. Men det kom vist ikke så tidligt i graviditeten. Men der er ikke andet for end at teste, hvis din mens er udeblevet. 

Anmeld Citér

29. august 2016

Anonym trådstarter

den er ikke udbleven endnu så venter lidt. Syntes bare det var underligt pludselig at få det. Men ser tiden an �� og så håbe den er der ellers er det at prøve igen

Anmeld Citér

29. august 2016

God-mor

Anonym skriver:

den er ikke udbleven endnu så venter lidt. Syntes bare det var underligt pludselig at få det. Men ser tiden an �� og så håbe den er der ellers er det at prøve igen

for at den er der

Anmeld Citér

29. august 2016

Pianisten

Nu kommer jeg bare med en teori baseret på alt det jeg har læst omkring graviditet, men: Svamp som skyldes graviditet opstår på baggrund af den kraftige hormonforandring der sker i underlivet, efter man er blevet gravid. Teoretisk set tager det det befrugtede æg 5-7 dage at gro fast, og så først der procederes de forskellige hormoner lidt ad gangen. Derfor ville min endelige konklusion på dit spørgsmål være at nej, din omgang svamp er nok ikke kommet på baggrund af en eventuel graviditet, fordi din krop så kort tid efter ÆL ikke rigtig er klar over at du er gravid endnu.

Men jeg kan selvfølgelig tage fejl - krydser fingre for at du er gravid 

Anmeld Citér

29. august 2016

MissTas

God-mor skriver:

Har du testet? 

Jeg led meget af blærenetændelse og svamp i min første graviditet. Men det kom vist ikke så tidligt i graviditeten. Men der er ikke andet for end at teste, hvis din mens er udeblevet. 

Tænker heller ikke er svamp er ensbetydende med graviditet.. Den øgede udflåd er nok pga svamp håber dog du kan teste positivt hvis mens udebliver 

Anmeld Citér

30. august 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Tænker heller ikke er svamp er ensbetydende med graviditet.. Den øgede udflåd er nok pga svamp håber dog du kan teste positivt hvis mens udebliver 

Den øget udflåd startede før svampen. Ved heller ikke om det svamp, det klør bare.  er ikke hævet eller rød

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.