Parkering i Aarhus C?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. august 2016

Vivienne

Hej piger.

Jeg planlægger en shoppingtur til Aarhus og vil gerne parkere et eller andet sted ved gågaden uden at skulle betale en bondegård

Nogen der ved hvor det er bedst at parkere?

på forhånd tak. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2016

2babygirls

Vivienne skriver:

Hej piger.

Jeg planlægger en shoppingtur til Aarhus og vil gerne parkere et eller andet sted ved gågaden uden at skulle betale en bondegård

på forhånd tak. 

Dokk1 skulle være billigt, især nu hvor der er fest uge har desværre ikke selv kunne parkere da vores bil er for lav til maskinen vil tage den!

Anmeld Citér

28. august 2016

KissMeKissMeKissMe

Vivienne skriver:

Hej piger.

på forhånd tak. 

Du kan parkere gratis på ingerslevs boulevard (ikke lørdag og onsdag formiddag) og gaderne omkring. Så er der cirka 800 m til bruuns galleri og strøget. 

Ellers er der 5 timers gratis parkering ved Botanisk have (ca. 800 meter til Magasin - den anden ende af strøget). 

Men det kommer self an på, om du er klar på at gå lidt. 

Anmeld Citér

28. august 2016

Karina84

Hvis vi skal shoppe i Århus, kører vi altid ind og holder i Bruuns Galleri. Det er sikkert dyrt synes nogen, men når det nu ikke er så tit man er i Århus, så er det bare super rart at holde lige midt i det hele og slutte shoppeturen af i Bruuns 

Anmeld Citér

28. august 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi holder altid ved Bruuns galleri. 

Giver gerne lidt penge for at have bilen stående tæt på centrum, indenfor mv. Det er ikke dyrt. Mange andre stedet er det dyrere, fx Kbh 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.