Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogle af jer der har fået bygget et typehus.?
I så fald. vil i dele jeres erfaringer med dette? gode som dårlige?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Slet ingen?
Jeg kigger lige med her
Skovrup skriver: Jeg kigger lige med her
Det er bare helt iorden er i også i overvejelses fasen?
esioul skriver: Er der nogle af jer der har fået bygget et typehus.? I så fald. vil i dele jeres erfaringer med dette? gode som dårlige?
Vi er i gang med at bygge hus med et byggefirma fra Aarhus. Hvad er du interesseret i at vide mere om?
Mine forældre fik bygget et typehus tilbage i 2006. De er meget glade for det. Det er i træ. Da min bror og jeg flyttede hjemmefra valgte de at sælge vores hus, de rev vores sommerhus ned og fik bygget det nye hus på sommerhusgrunden. Håndværkerne var i gang i en uge og så var huset færdig. Det er et 4 vær hus med åben køkken, dejlig stor terrasse til. Ligner lidt det her, mine forældres er bare lidt større.
Vi overtager nøglerne til vores hus på fredag
Vi har bygget med Huscompagniet og er meget tilfreds med hele forløbet.
Spørg endelig løs
Vi er så langt i overvejelserne at vi har været til møde med husvompaniet. Jeg vil sige jeg er overrasket over hvor mange udgifter der ikke "står nogle steder" de giver god mening men det er ting vi slet ikke tænkte over inden det møde. Og det løber hurtigt op
Vi har bygget med 2plan huse. Vi var okay tilfredse med det, men ville nok vælge nogle andre idag.
esioul skriver: Det er bare helt iorden er i også i overvejelses fasen?
vi kigger så småt på hus, både huse til salg og grunde der kan bygges på.
Har bare hørt så meget dårligt om at få bygget, af andre der har fået bygget (mange udgifter som ikke fremgår nogensteder før de er igang med at opføre huset bla.)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128