ømme brystvorter -Måske gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.303 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. september 2009

Anonym trådstarter

Hej Piger,

Vi prøver at få en lille, og hvis jeg er gravid er jeg i dag 3+4. Jeg håber selvføgeligat den er der og tænkte om ømme brysvorter måske kunne være et tegn? For det har jeg.

Nogen der har prøvet det?

VH en anonym

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

DortheSimonsen

Anonym skriver:

Hej Piger,

Vi prøver at få en lille, og hvis jeg er gravid er jeg i dag 3+4. Jeg håber selvføgeligat den er der og tænkte om ømme brysvorter måske kunne være et tegn? For det har jeg.

VH en anonym

Hejsa.

Jeg havde MEGET ømme brystvorter i starten af graviditeten!
Ønsker dig al held og lykke!

Anmeld

30. september 2009

Sofia24

Anonym skriver:

Hej Piger,

VH en anonym

Mine bryster blev ømme 5 dage efter ægløsningstesten var positiv  Ikke vorterne men selve brysterne!!

Så graviditet er da bestem en mulighed!  

Jeg håber det bedste for Jer

Kram Sofia

Anmeld

30. september 2009

Neki

Anonym skriver:

Hej Piger,

VH en anonym

Hej

Det lyder da som om det godt kunne være en tidlig graviditet....men da du skriver du er 3+4, så må du da snart kunne tage en G-test og se om den er positiv....??

Hvornår har du haft ÆL??

Håber det bedste for dig

Knus Neki

Anmeld

1. oktober 2009

missKat

Anonym skriver:

Hej Piger,

VH en anonym

mine brystvorter har strittet lige ud i luften plus været ømme siden få dage efter befrugtnigen, så det var et klart tegn hos mig!!!
de stritter stadig og er ømme, så det går åbenbart ikke lige over hos mig - hæ hæ

Karina der nu er 13+1 og ligner hun fryser KONSTANT

held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.