Mine plukveer gør ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. august 2016

Assam

Hej!

Jeg er 13uger og 2 dage henne og har den sidste uge haft plukveer der gjorde lidt ondt. Det mindede mig meget om menstruations kramper.

Jeg har indtil nu fået at vide at alt ser fint ud bådehos lægen og vil min skanning ved 12uger og 4dage. 

Jeg får ikke mange eller lange plukveer men har lagt mærke til at jeg kan få dem hvis jeg sidder lidt skævt eller hvis min blære er fuld.

Jeg har altid fået at vide at de ikke må gøre ondt så nu går jeg og er lidt bekymret, men er det grund til at være det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2016

MissTas

Assam skriver:

Hej!

Jeg er 13uger og 2 dage henne og har den sidste uge haft plukveer der gjorde lidt ondt. Det mindede mig meget om menstruations kramper.

Jeg har indtil nu fået at vide at alt ser fint ud bådehos lægen og vil min skanning ved 12uger og 4dage. 

Jeg får ikke mange eller lange plukveer men har lagt mærke til at jeg kan få dem hvis jeg sidder lidt skævt eller hvis min blære er fuld.

Jeg har altid fået at vide at de ikke må gøre ondt så nu går jeg og er lidt bekymret, men er det grund til at være det? 

Jeg er i uge 28 lige om hjørnet og jeg har haft smertefulde plukveer mange gange dagligt siden uge 21. Jeg fik at vide at det var meget normalt som flergangsgravid. Jeg er tjekket og min livmoderhals er stadig lukket og lang, så ikke nogle plukveer som gør skade. Så de kan sagtens gøre ondt uden det betyder noget

Anmeld Citér

30. august 2016

Rsa

Assam skriver:

Hej!

Det er ganske normalt... Vi mærker alle vores krop forskelligt. jeg er 3.gangs gravid og mærkede næsten ikke noget til plukveer i mine andre graviditeter, men har nærmest haft plukveer siden uge 15 her, som bare er blevet værre og værre som ugerne er gået og er rigtig slemme nu da der kun er 26 dage til termin!

Anmeld Citér

30. august 2016

Assam

Jeg er førstegangs gravid, men har haft stemme menstruations kramper igennem hele mit liv. Det føles lidt som det samme bare ikke helt så smertefuldt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.