Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa
Er nysgerrig på at høre hvornår I gik fra negativ til positiv test?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Testede negativ 3+0 men svagt positivt 3+2 og tydeligt positivt 4+0. I alle mine andre graviditeter har jeg altid ventet til minimum 4+1 før jeg testede. Denne her graviditet var jeg lidt tidligt ude, men havde også tydelige symptomer allerede fra 3+0 så var ligesom nødt til at få bekræftet jeg ikke bare bildte mig det ind.
Anonym skriver: Hejsa Er nysgerrig på at høre hvornår I gik fra negativ til positiv test?
Negativ 4+0 og meget svagt positiv 4+2. Er så også sat en uge tilbage ved scanning
negativ 3+0 l. svagt posativ dagen efter
Jeg testede negativ 5+1 og positiv 5+3 og blev rykket 3 dage frem ved Nf
3+0 - negativ indenfor tid. Dog positiv et godt stykke over tid.
3+1 - svagt positiv inden for tid.
4+5 - teststregen ligeså tydelig som kontrolstregen
Negativ 4+0, først 4+3 jeg kunne ane noget.
Negativ 4+0 og svag positiv 4+2 den er kun blevet tydligere efter, er sat en uge tilbage ved nakkefoldsscanning og er i dag 13+3 :-)
Mo123 skriver: Negativ 4+0 og svag positiv 4+2 den er kun blevet tydligere efter, er sat en uge tilbage ved nakkefoldsscanning og er i dag 13+3 :-)
Det er helt samme historie her. Blev så nervøs da jeg til en tidlig scanning blev sat hele 10 dage tilbage! Men nu har den indhentet 2 dage så den hedder 8 dage tilbage.
Testede negativt helt frem til 4+3, selv med morgen urin og det hele, termin holder stadig stik med ægløsning Held og lykke!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128