Sidste dag i vuggestue - tage noget med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.132 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. august 2016

baby_drømme

På torsdag starter min søn i børnehave og derfor har han sidste dag i vuggestue onsdag. Plejer man at bage noget eller have noget med sidste dag?  Hvis ja, så kom med gode idéer  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2016

Billemyre

Det er vist meget forskelligt fra forældre til forældre.

Jeg har ikke selv (haft) barn i institution, men arbejder i en vuggestue og kan bare sige, at man bliver så taknemmelig, når der kommer en lille et-eller-andet! Det kan være hvad som helst; en lille gave, noget chokolade, en tegning med en hilsen eller et kort... Det gør virkelig lykke og viser, at der er blevet sat pris på ens arbejde med forældrenes guld. Det betyder rigtig meget  

Anmeld Citér

27. august 2016

Billemyre

Billemyre skriver:

Det er vist meget forskelligt fra forældre til forældre.

Jeg har ikke selv (haft) barn i institution, men arbejder i en vuggestue og kan bare sige, at man bliver så taknemmelig, når der kommer en lille et-eller-andet! Det kan være hvad som helst; en lille gave, noget chokolade, en tegning med en hilsen eller et kort... Det gør virkelig lykke og viser, at der er blevet sat pris på ens arbejde med forældrenes guld. Det betyder rigtig meget  

Haha! Jeg så lige, at du vist nok mente noget at tage med til resten af stuen, altså noget spiseligt? 

Det plejer forældrene hos mig, efter aftale med personalet, så jeg ville spørge i jeres vuggestue 

Anmeld Citér

27. august 2016

baby_drømme

Billemyre skriver:

Haha! Jeg så lige, at du vist nok mente noget at tage med til resten af stuen, altså noget spiseligt? 

Det plejer forældrene hos mig, efter aftale med personalet, så jeg ville spørge i jeres vuggestue 

Okay, synes nemlig også det er en sød tanke, at komme med et eller andet, som tak  

Jeg må høre dem ad. Tak for svar 

Anmeld Citér

27. august 2016

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Det er alligevel 2. År af dit barns liv de har haft indernes hænder, en vis form for taknemmelighed over den indsats de har lagtforbdagen synes jeg bestemt er på sin plads. 

Vi gav dagplejemor et kort med vores taknemmelighed over for hendes indsats på sort og Hvidt. Ud over det fik hun en kurv med ting vi vidste hun kunne lide og kunne bruge og alt selvfølgelig i en økologisk variant, da hun var en økologisk dagplejer. 

Hun blev meget glad og jeg håber da hun tænker tilbage på os som forældre og vores søn som en god tid og med gode minder. 

Anmeld Citér

27. august 2016

Bb2015

Da min søns dagplejemor valgte at sige op (intet med børnene at gøre) gav vi hende en blomst og en lille ting samt et kort. Vi var simpelthen så glade for hende og vores søn elskede hende så vi ville vise hende hvor meget hun havde betydet for os. Da en anden dreng skulle i børnehave et stykke tid forinden havde forældrene boller og kage med som de nød sammen med dagplejemor + dennes familie og eftersom vi blev forsinkede af trafikken den dag blev vi også inviteret med  

Hvis man er glade for stedet er min mening at man bør vise det med en lille gestus - ellers kan man jo selv vurdere det. 

Anmeld Citér

27. august 2016

baby_drømme

Michfich skriver:

Da min søns dagplejemor valgte at sige op (intet med børnene at gøre) gav vi hende en blomst og en lille ting samt et kort. Vi var simpelthen så glade for hende og vores søn elskede hende så vi ville vise hende hvor meget hun havde betydet for os. Da en anden dreng skulle i børnehave et stykke tid forinden havde forældrene boller og kage med som de nød sammen med dagplejemor + dennes familie og eftersom vi blev forsinkede af trafikken den dag blev vi også inviteret med  

Hvis man er glade for stedet er min mening at man bør vise det med en lille gestus - ellers kan man jo selv vurdere det. 

Vi har netop været rigtig glade for stedet 

Det gode er, at børnehaven er i samme institution, som vuggestuen, så de kommer til at se ham en gang i mellem  Men de fortjener uden tvivl at vi kommer med et eller andet, som tak. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.