Øget lyst efter p-pille stop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.003 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. august 2016

Anonym trådstarter

Vi er gået i gang med projekt lillebrøster, har i forvejen en søn som bliver 3 i næste månede 

Siden jeg stoppede med p-piller for knapt 3 uger siden, har lysten til sex været stor  Jeg tænker selv, at det er fordi jeg jo ikke tager piller mere og så skal kroppen lige finde sig selv? Men det gør da bestemt ikke noget 

Hvordan havde i det, da i stoppede med p-piller? Håber min cyklus bliver nogenlunde normal hurtigt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2016

MediaAnarchy

Jeg oplevede det samme, da jeg stoppede på p-piller for fire år siden. Jeg har dog måtte sande, at jeg ikke fik øget sex-lyst, men bare fik min sexlyst. P-piller dæmper min sexlyst, ligesom den gør for en masse andre kvinder - ikke en bivirkning man taler så meget op.

og så siger man kvinder har lav sexlyst - måske er der bare mange kvinder på p-piller

Anmeld Citér

27. august 2016

Anonym trådstarter

MediaAnarchy skriver:

Jeg oplevede det samme, da jeg stoppede på p-piller for fire år siden. Jeg har dog måtte sande, at jeg ikke fik øget sex-lyst, men bare fik min sexlyst. P-piller dæmper min sexlyst, ligesom den gør for en masse andre kvinder - ikke en bivirkning man taler så meget op.

og så siger man kvinder har lav sexlyst - måske er der bare mange kvinder på p-piller

Haha, ja 

Min sex lyst var også næsten ikke-eksisterende, da jeg var på p-piller, men dér vidste jeg ikke at det var på grund af pillerne.  

Anmeld Citér

29. august 2016

pauline88

Det lyder jo ret perfekt, når I nu skal blive gravide igen 

Som regel normaliseres din cyklus i løbet af 3 måneder efter, du stopper med p-piller - helt uafhængigt af, hvor længe du har taget dem.

Du kan læse meget mere om graviditet efter p-pille stop i denne artikel:

Gravid efter p-pillestop

Held og lykke med det hele

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.