Er bare så glad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. september 2009

Lærke90

Ihj ville lige dele min glæde med jer alle

I dag har jeg fundet ud af, at det godt kan lade sig gøre at jeg går på barsel i et helt år fra december 2009 - december 2010, hvor jeg kan være hjemme med den lille bebs .. 

Det var først meningen at jeg kun fik 8 måneder, i forhold til mit studie - men har fået det ordnet sådan at jeg kunne få 4 måneder ekstra med hende.. 
Så nu er der kun 2 eksamener jeg skal op i til efteråret/sommer mens jeg har hende  

Det bliver bare så skønt at kunne følge hende i et år, også begynde på studiet igen januar 2011
Intet kan vælte mig i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

Bondepigen

Åååh, hvor er det dejligt for dig. Kan sandelig godt forstå, du er glad!!! Tillykke!

Anmeld

30. september 2009

Lærke90

Tak skal du have
Ved godt det måske er underligt at gå helt "amok" over det, men er godt nok en stor glæde, når man kun troede at man fik knap 8 måneder, hvor man også skulle tænke på skole

Anmeld

30. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hvor skønt! 

Tillykke

Anmeld

30. september 2009

Lone Jakobsen

kan også godt forstå du er glad for det
jeg havde også overvejet at starte efter 20 uger, da jeg derefter ryger ned på dagpenge..... men efter fødslen ku jeg bare slet ikke overskue tanken. vi begyndte så at regne på det og de penge vi sparer i dagpleje passer næsten med det beløb jeg mister i løn. (der er en forskel på 500kr) så jeg kan få lov til at gå hjemme til 21maj

Anmeld

30. september 2009

RumlesMor

Det er skønt når tingene går op i en højere enhed... Gik også hjemme godt et år med min første datter, og ville ikke have gjort det anderledes. Alt er nyt, og det skal man nyde mens man kan...

Anmeld

30. september 2009

Mira0911

Ej hvor er det skønt for dig...

Anmeld

30. september 2009

Bondepigen

Lærke90 skriver:

Tak skal du have
Ved godt det måske er underligt at gå helt "amok" over det, men er godt nok en stor glæde, når man kun troede at man fik knap 8 måneder, hvor man også skulle tænke på skole

Synes ikke det er underligt at gå amok over....det er jo en kæmpestor ting, at opleve sit barns udvikling mens man er på barsel. Jeg kunne osse godt have brugt meget mere...

Anmeld

1. oktober 2009

Nanna1985

Hvor dejligt

Anmeld

1. oktober 2009

Lærke90

Tak skal i have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.