Positiv? Måske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er jeg gravid?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

762 visninger
6 svar
3 synes godt om
26. august 2016

Louisevilhababy

Jeg bliver simpelthen nødt til at dele mine to tests fra i morges og her til aften! De i morges troede jeg først var en fejl, så nr to meget utydelig streg kom først senere, og anden test er der ingen nummer to streg på 

Har nogen prøvet at den først blev positiv efter de 5 min?

BONUS info: Har haft meget kvalme de sidste tre dage og gået ca 2 dage over 

Kvalmen opstår ca hver 1 time, når jeg så får spist lidt, så går det over og sådan fortsætter det ellers resten af dagen ... så det lyder godt nok som graviditets kvalme! 

Jeg blir fuldstændig irritabel op på skolen, hvis de går over tid og det går ud over min pause aka jeg skal have nget at spise - kan slet ikke være i mig selv hvis ikke det sker ret hurtigt! 

Håber i har lyst til at give mig jeres mening til mit lille fredags panik 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2016

Chub

Måske var testen defekt? Tag en ny i morgen 

Anmeld Citér

26. august 2016

Louisevilhababy

JA tager helt sikkert ny i morgen... eller i overmorgen.. har en 30 års fødselsdag i morgen, hvilken er lidt irriterende, når nu man så kun måske ikke må drikke, ikke at jeg har lyst med den kvalme, men det er mere hele situationen der bliver underlig 

Anmeld Citér

27. august 2016

Jems

Du må lige skrive når du har testet igen

Anmeld Citér

27. august 2016

Chub

Har du testet igen?

Anmeld Citér

28. august 2016

Louisevilhababy

Jeg kan først teste i morgen - vi var til 30 års med overnatning, så kunne ikke lige overskue at teste er andet sted end hjemme!  Jeg lod være med at drikke igår, har stadig kvalme både før og efter jeg spiser, køresyge fornemmelser og så har keg tudet tre gange i dag og ingenting og jeg tror bestemt også det er relateret med jeg bliver stresset og sulten og bliver hurtig hylet ud af den, pga sult og kvalme ... Min kæreste har godt nok skulle trøste et par gange �� 

Jeg er sådan set ikke i tvivl om at der er en spire i maven det er bare mere on den bliver ved med at være der og bekymringen om jeg får en posittiv test i morgen så det kan blive bekræftet sådan 100% ��

Jeg skal nok skrive i morgen når testen er taget ����

Anmeld Citér

29. august 2016

Louisevilhababy

Nå testen var igen negativ, som de andre nok også var - og så begyndte jeg at bløde her til morgen, så måske den ikke blev til noget  Det er første gang jeg har prøvet det med kvalmen så voldsomt, og ja siden mandag har kvalmen været der .. men min krop er måske for hurtig til at være i gravid-tilstand, før ægget har sat sig ordentlig fast! 

Jeg var ellers ret sikker igår, synes sådan set ikke, at det ikke kunne være anderledes og slet ikke med den kvalme!  

Tak fordi i har spurgt til det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.