Fortæl ham du er gravid - sjove ideer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.401 visninger
8 svar
4 synes godt om
26. august 2016

Sahara82

Hej derude 

P-pillerne er smidt, og når min cyklus kommer på rette spor og det forhåbentligt lykkes, så glæder jeg mig til at få en positiv test. 

Dog tænker jeg på hvordan jeg dog skal sige det til min kæreste. Det må gerne være lidt sjovt, sødt eller overraskende. Nogle ideer? Hvis jeg vel og mærke ikke bare eksploderer at glæde og i vildskab råber det til ham og resten af verden ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2016

NejaJ

Sarah82 skriver:

Hej derude 

P-pillerne er smidt, og når min cyklus kommer på rette spor og det forhåbentligt lykkes, så glæder jeg mig til at få en positiv test. 

Dog tænker jeg på hvordan jeg dog skal sige det til min kæreste. Det må gerne være lidt sjovt, sødt eller overraskende. Nogle ideer? Hvis jeg vel og mærke ikke bare eksploderer at glæde og i vildskab råber det til ham og resten af verden ��

Pak en lille papkasse ind, og prob den positive test ned i den sammen med lidt forskelligt baby ting

Eller køb en af de der bluser på nettet med en baby på maven som "kigger ud"

Anmeld Citér

26. august 2016

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Jeg kylede pinden lige i hovedet på ham samtidig med at jeg sagde "jeg gider altså ikke høre om din dag"

sjovt: ja

sødt: nej

overraskende: ja

Han synes stadig det var skide skægt

Men måske et "save the date  card" til Ca termimsdag?

Anmeld Citér

27. august 2016

Patriark

Sarah82 skriver:

Hej derude 

Sig til ham at du har fået en seksuelt overført sygdom og den ikke kan kureres, men at det går over i løbet af 9 måneder...

Anmeld Citér

27. august 2016

Bb2015

Da jeg blev gravid smed jeg bare pinden direkte i hovedet på ham fordi jeg selv blev så overrasket 

Men til bedsteforældrene gav vi den ene en kop med "morfar" på og de næste små baby sokker og de sidste en invitation til fødselsdag om 8 måneder  det kunne man jo også gøre lignende med far 

Anmeld Citér

27. august 2016

Maalene

Jeg "fortalte" ham det sådan her 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. august 2016

Mo9ca

Sarah82 skriver:

Hej derude 

Med vores den første lavede jeg en ret med babyspirer, babymajs, minifrikadeller, og andre babyfødevarer. Da temaet gik op for ham fik han det sjoveste ansigtsudtryk og smilte bredt bagefter. 

Mvh. M

Anmeld Citér

27. august 2016

Rockertand

Sarah82 skriver:

Hej derude 

Manden og jeg har altid testet sammen (har 4 børn), og vi synes, at det er megafantastisk at læse hinandens ansigter i situationen (utroligt mange følelser).

Den ene gang vidste han det først, fordi den test, han sad med, sagde "gravid", før jeg så de 2 streger på min.

Anmeld Citér

27. august 2016

Pianisten

Min kæreste har en skøn datter, som vi har besøg af hver anden weekend. Har sådan en lille drøm om at købe hende en t-shirt med "jeg skal være storesøster" og give hende på, og så bare se hvornår han opdager hvad der står

Kæmpe nedtur ville dog være hvis han så troede at hun havde den med hjemme fra sin mor af... 

Men i sidste ende kan jeg sgu nok ikke gå så stille med dørene når det endelig sker..  Ender sikkert med at danse rundt i hele lejligheden når jeg står med de to streger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.