Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg har her for 2 timers tid siden været ved vagtlægen fordi jeg hade det dårligt han spørg mig så om jeg kan lave en urin prøve og jeg svare self ja da jeg hade lavet den gik jeg ind til ham han begyndte at trykke mig på maven imens han hade nogen teste på min urin prøve igang han kigger så på den ene test og siger at graviditet testen er negativ jeg blir self helt vildt ked af det for hade lige testet positiv for 1-2 uger siden der hjemme men hade med vilje undladt at ringe til lægen da jeg lige hade mistet og ville over den forrige spontane abort tid jeg hade før men jeg gik self der fra ked af det men tænkte det er altså underligt jeg gik så i netto og købte en graviditet test for følte mig stadig gravid på trods af hans test, hade jo stadig virkelig ømme bryster og min menstruation er ikk kommet? Så jeg tog så en test for 10min siden og den siger positiv? Hvad skal jeg tro på? Er den negativ eller positiv? Er jeg mon gravid eller ej?
Testen for før
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Smilet:) skriver: jeg har her for 2 timers tid siden været ved vagtlægen fordi jeg hade det dårligt han spørg mig så om jeg kan lave en urin prøve og jeg svare self ja da jeg hade lavet den gik jeg ind til ham han begyndte at trykke mig på maven imens han hade nogen teste på min urin prøve igang han kigger så på den ene test og siger at graviditet testen er negativ jeg blir self helt vildt ked af det for hade lige testet positiv for 1-2 uger siden der hjemme men hade med vilje undladt at ringe til lægen da jeg lige hade mistet og ville over den forrige spontane abort tid jeg hade før men jeg gik self der fra ked af det men tænkte det er altså underligt jeg gik så i netto og købte en graviditet test for følte mig stadig gravid på trods af hans test, hade jo stadig virkelig ømme bryster og min menstruation er ikk kommet? Så jeg tog så en test for 10min siden og den siger positiv? Hvad skal jeg tro på? Er den negativ eller positiv? Er jeg mon gravid eller ej? Testen for før
Den er da mega positiv tror lægen har smidt den test hurtigt i skraldespanden
God-mor skriver: Den er da mega positiv tror lægen har smidt den test hurtigt i skraldespanden
Testen så sådan der ud efter 40 sec så forstår det ikk Hvordan kan han få en negativ test? Kan hans test være for gammel eller?
Lyder som om lægen har gjort et eller andet forkert med sin test. Ring til din egen læge og bed om en blodprøve, den kan i hvert fald give dig et helt konkret svar - selvom jeg synes dine teste er ganske overbevisende
Pianisten skriver: Lyder som om lægen har gjort et eller andet forkert med sin test. Ring til din egen læge og bed om en blodprøve, den kan i hvert fald give dig et helt konkret svar - selvom jeg synes dine teste er ganske overbevisende
jeg ved bare ikk hvad lægen skulle ha gjort forkert andet end vis teste kan blive for gamle eller han har opbevaret den forkert? Jeg er bare forvirreret forstår ingenting for jeg syns nemlig også min var flot positiv
Smilet:) skriver: jeg ved bare ikk hvad lægen skulle ha gjort forkert andet end vis teste kan blive for gamle eller han har opbevaret den forkert? Jeg er bare forvirreret forstår ingenting for jeg syns nemlig også min var flot positiv
Læger er også mennesker, så der kan være sket masser af ting. Måske smed han/hun den for hurtigt ud, inden der nåede at vise sig en streg, måske blev testen foretaget forkert, så den ikke viste det korrekte svar eller som du nævner det, så kan den sagtens have været for gammel/opbevaret forkert eller lignende. Uanset hvad synes jeg du skal stole på dine egne teste, for de er mindst ligeså rigtige som lægens - og se så at få ringet til din egen læge, så du kan få det bekræftet Held og lykke
Synes tit at man høre at lægerne er lige lovlig hurtige med de teste, og nærmest smider dem ud inden den er nået at suge færdig Den test du har lagt op er helt sikkert positiv! Jeg ville også bede om en blodprøve hos lægen.. Har du sagt at du selv har testet positivt nogle gange?
Pianisten skriver: Læger er også mennesker, så der kan være sket masser af ting. Måske smed han/hun den for hurtigt ud, inden der nåede at vise sig en streg, måske blev testen foretaget forkert, så den ikke viste det korrekte svar eller som du nævner det, så kan den sagtens have været for gammel/opbevaret forkert eller lignende. Uanset hvad synes jeg du skal stole på dine egne teste, for de er mindst ligeså rigtige som lægens - og se så at få ringet til din egen læge, så du kan få det bekræftet Held og lykke
Ja må bare håbe på det bedste har hørt der findes falske negative teste men aldrig falske positive
mija skriver: Synes tit at man høre at lægerne er lige lovlig hurtige med de teste, og nærmest smider dem ud inden den er nået at suge færdig Den test du har lagt op er helt sikkert positiv! Jeg ville også bede om en blodprøve hos lægen.. Har du sagt at du selv har testet positivt nogle gange?
Nej gik helt i chok da han sagde den var negativ for det var slet ikk det jeg kontaktet lægevagten for men ja de er lige lovlig hurtige til at smide de teste ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128